Afsluiten Internet

  • 13 March 2012
  • 1 reactie
  • 466 Bekeken

Klant nr 23636515

Waarom is mijn internetverbinding afgeloten? Heb alleen nog Belgacom Fon !

Factuur altijd correct betaald nog tot eind maart 2012 ! Er is geen doorkomen aan op het telefoonnr 0800 22800 om uitleg te vragen ! Wat nu ?

Moet ik nu echt de BGC TV TA10 Decoder Cisco 081 binnen de 14 dagen inleveren? Dan heb ik ook geen TV meer !! BELACHELIJK

fc384792

1 reactie

Beste Jean,


uw internetverbinding is niet afgesloten. We zien geen connectie met uw modem. Staat deze modem nog aan? Heeft u de bekabeling tussen modem en telefoonlijn reeds nagekeken? Evenetueel kan u de modem even herstarten en enkele minuten wachten tot het DSL-lampje constant blijft branden. Indien dit niet lukt, neemt u toch best contact met onze technische dienst via 0800/22800. Daar kan men met u nog wat bijkomende tysten doen en indien nodig een afspraak maken voor een technieker.



Mvg

Eva van Belgacom

Reageer