Vraag

Adsl valt uit

  • 30 September 2020
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Sinds 16 september valt constant mijn adsl verbinding weg en moet de modem herstarten. De Proximus techniekers hebben binnen alle aansluitingen vernieuwd, deze week werd er zelfs een nieuwe kabel van buiten naar binnen gelegd en ook in de verdeelkast van Proximus werd de aansluiting al nagekeken. Na elk bezoek van de technieker werkt alles een paar uur en dan begint de miserie opnieuw. Als oplossing gebruik ik momenteel mijn gsm als hotspot maar dit kan absoluut niet de bedoeling zijn. Ik begin er stilaan aan te denken om over te stappen naar de concurrentie indien hier niet snel een oplossing uit de bus komt. Probeer in deze Corona tijden maar eens deftig thuis te werken zonder deftige internetverbinding.


4 reacties

@HedwigG morgen komen de proximus forummedewerkers hier terug langs om je hierbij verder te helpen, ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen.) zodat zij morgen direct hiermee aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +4

Sinds 16 september valt constant mijn adsl verbinding weg en moet de modem herstarten. De Proximus techniekers hebben binnen alle aansluitingen vernieuwd, deze week werd er zelfs een nieuwe kabel van buiten naar binnen gelegd en ook in de verdeelkast van Proximus werd de aansluiting al nagekeken. Na elk bezoek van de technieker werkt alles een paar uur en dan begint de miserie opnieuw. Als oplossing gebruik ik momenteel mijn gsm als hotspot maar dit kan absoluut niet de bedoeling zijn. Ik begin er stilaan aan te denken om over te stappen naar de concurrentie indien hier niet snel een oplossing uit de bus komt. Probeer in deze Corona tijden maar eens deftig thuis te werken zonder deftige internetverbinding.


hi, ik heb je verbinding gecontroleerd en zie dat  de fysieke warden hiervoor nog steeds niet ok zijn
we kunnen hiervoor best opnieuw iemand langssturen
als je een aantal voorkeurs datums kan doorgeven dan maak ik een afspraak voor je

Ik werk volgende week (van 5 tot 10 oktober) van thuis uit en ben alle dagen beschikbaar. Dit moet nu maar eens voorgoed opgelost worden!

FYI: Pas maandag komen de proximus medewerkers hier terug langs op het forum 

tenzij er toch nog zal gereageerd worden, maar ik denk het niet!

Reageer