Vraag

Account verouderd

  • 30 June 2018
  • 7 reacties
  • 756 Bekeken

Reputatie 2
Omdat ik steeds het bericht kreeg dat mijn skynet account verouderd was, heb ik aan de hand van de instructies van Proximus een nieuwe account ingesteld.
Alles werkt prima, maar in mijn Outlook 2010 staan nu 2 account, nl. de oude en de nieuwe.
Ik zou graag de oude verwijderen, maar wanneer ik op de oude account (in de geopende outlook) links klik, en kies voor Bestandslocatie openen, dan kan ik (mits ik outlook venster sluit) de oude account verwijderen.
Maar daarna kan Outlook niet meer worden geopend.
Is er een mogelijkheid om die oude account te verwijderen?

De nieuwe outlook-mappen zijn in het Engels, kan de taal worden aangepast?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Willy, de account verwijderen mag geen enkele invloed spelen op het openen van Outlook.

Je moet probleemloos de oude account kunnen verwijderen. Wees wel voorzichtig als deze op POP staat ingesteld, dat je ofwel een backup van je mails hebt gemaakt (of deze zijn allemaal verdwenen). Grtjs, Charlotte.
Reputatie 2
Beste Charlotte,

De account verwijderen in Account Instellingen, is inderdaad geen probleem.
Maar toch blijft de oude account in venster waar de emails worden ontvangen en van waaruit je emails verzend.

Reputatie 7
Badge +4
Willy, als je de account gaat verwijderen, zouden alle mapjes ook moeten mee verwijderen.
Reputatie 2
Charlotte,,
Ja, die moeten ook met de account worden verwijderd. Maar hoe?
Als ik Bestand - Accountinstellingen - Accounts toevoegen en verwijderen... aanklik, staat er maar 1 account. Zoals ik al aangaf blijft de oude account in het bewerkingsvenster.

Reputatie 7
Badge +4
Als het oude account daar niet tussen staat, dan is de oude account effectief verwijderd, maar dan staan de mapjes misschien offline bewaard. Staan alle oude emails hier nog in?
Reputatie 2
Beste Charlotte,
Ja, die stonden daar nog offline bewaard.
Maar indien ik in diezelfde map (Outlook Bestanden) de link zelf verwijder, kan ik Outlook niet meer openen. Zie hieronder.

Reputatie 7
Badge +4
Outlook zelf is ook niet van Proximus. Als Outlook problemen gaat ondervinden kan je best even nazicht doen op de supportpagina van Microsoft zelf voor enkele handige tips en tricks. Grtjs, Charlotte

Reageer