Beantwoord

Accessoire b-box 3 modem

  • 9 August 2017
  • 7 reacties
  • 1289 Bekeken

Ik heb onlangs de modem veranderd van een b-box 2 naar een b-box 3. In de doos werd er een accessoire (zie foto) meegeleverd die je in de voet van de modem kan vastklikken. Na wat zoekwerk in de installatiegids en via het internet is het voor mij nog steeds onduidelijk wat het nut ervan is. đŸ€” đŸ€”

icon

Beste antwoord door S1M0N3 9 August 2017, 14:20

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Dit wordt gebruikt om bv. plaats te besparen .
Met dit systeem kan u uw bbox rechtstaand ( op zijn zij) plaatsen.
Zonder dit accessoire zou hij omvallen...
Reputatie 7
Badge +6
Hallo Eagle Eye,
S1MON3 gaf inderdaad het juiste antwoord. Op bladzijde 8 van de installatiegids zie je deze afbeelding staan:

Reputatie 7
Badge +1
Dit is duidelijk een Sagemcom.
nee een technicolor zoals ik heb want de 4 gele ethernet poorten hangen mooi aaneen niet gescheiden twee per twee.
die staat bij mij recht zonder beugel om nog meer plaats te sparen 😄
Tijdens het installeren van de modem en het bekijken van de instructies/afbeeldingen in de installatiegids waren er in mijn ogen 2 opties voor deze accessoire. Het biedt extra steun bij het verticaal plaatsen van de modem (wat nu inderdaad zo blijkt te zijn) of het is een hulpmiddel om de kabels aan vast te maken. Beide mogelijkheden leken mij uiteindelijk wat vaag en onlogisch omdat het accessoire bij het verticaal plaatsen van de modem eigenlijk weinig extra steun bood en omdat de kabels met een kliksysteem netjes in de modem vastzitten zonder het risico te lopen los te komen waardoor extra vastmaken overbodig leek. Misschien het nut ervan iets duidelijker vermelden in de installatiegids?
misschien ook belangrijk om te weten wat het wifi stralingsdiagram is in horizontale stand en verticale stand.
Reputatie 6
Badge +3
Bedankt voor je feedback, we geven het door. Nog een goede avond verder.

Reageer