Vraag

abonnement GSM

  • 3 July 2022
  • 7 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik had tot voorheen een Unlimited S abonnement dus onbeperkte data.

Ik kreeg een bericht dat het van naam ging veranderen in Mobil Flex M op 1 juli.

Dat is gebeurd maar zonder aanvraag van mij is mijn data veranderd van onbeperkt GB naar 21,50 GB.

Waar ik soms verblijf heb ik geen Wifi en kan zelfs Public Wifi niet openen dus een zware beperking in mijn geval. Ik had een abonnement genomen voor onbeperkte GB.

Kan men dat zo maar veranderen zonder mijn toestemming?

Dank

 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers (moderatoiren) zijn pas vanaf morgen terug aanwezig op dit publieke forum

 

Proximus Unlimited S = 20 BG/maand met erboven een snelheidsbeperking tot 512 Pack Proximus Flex Unlimited S : int - tv - vaste lijn - mobile | Tv-Internet-Abonnement.be

 

Proximus Flex M = identiek → naamswijziging om regulatoire redenen ( unlimited  bbenaming wordt voorbehouden voor min 300 GB/maand mobiel en min 3 TB/maand vast)

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@germain_01  Goeie morgen, u heeft over deze naamswijziging bericht gehad op 16 mei 2022. Onze excuses alvast.

Reputatie 2
Badge

 

Geachte

Ja over de naamwijziging  ben ik ingelicht geweest maar niet over dat de onbeperkte data zou verdwijnen en naar 21,50 GB zou worden gebracht.

Kan ik dan terug ergens naar onbeperkte data gaan ?

Dank

Reputatie 2
Badge

Mr Luc M.

Mijn vraag is nu, met welk abonnement bij proximus kan men nog onbeperkte data verkrijgen op Gsm ?

Dank

@germain_01 mss is deze info ook nuttig voor u → Abonnementen met onbeperkte data

&

Gsm-abonnementen zonder verplichtingen | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@germain_01 

de mobilus unlimited premium komt het dichtst bij wat je wenst

zie bericht van Martin, met info op de website… 

groeten

tina

Reputatie 2
Badge

Mr Martin en collega's

Dus met mijn Mobile Flex M kan ik volgens informatie voor 21,50 GB gebruiken met volle snelheid en daarna als dit overschreden wordt kan ik voort GB gebruiken maar met  mindere snelheid en zonder meerkosten in mijn abonnement.

Is dat nu juist? Dank voor de support!

Reageer