Beantwoord

aansluitpunt veranderen van plaats

  • 9 August 2021
  • 3 reacties
  • 246 Bekeken

Beste, 

 

Ik ben momenteel heel de beneden verdieping aan het verbouwen. In de huidige situatie komt Proximus binnen vlak bij de plaats waar ook de tv en telefoon staat. Na de verbouwingen zou dit aansluit punt zich in de eetkamer bevinden en dus niet meer bij de tv of telefoon, daarom zou ik het punt waar de aansluiting graag verplaatsen naar de kelder. praktisch komt dit er op neer dat de aansluiting verplaatst zou moeten worden van de rechter gevel naar de linkerkant van de voorgevel. Kan dit? 

 

Zoja, wat moet ik hiervoor zelf voor voorbereiden en waar vraag ik dit aan? 

 

alvast bedankt voor de hulp!

 

mvg, 

 

Yves

icon

Beste antwoord door GeertC 10 August 2021, 09:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@YvesG ik vermoed dat je over de invoerkabel hebt (grijze dikkere kabel met 4 of 6 draadjes) klopt dit? 

In geval van een invoerkabel, deze kan je niet zelf verplaatsen. Dit moet gedaan worden door een lasser van Proximus. 

Je kan een lassier hiervoor aanvragen via de klantendienst op het gratis nummer 080022800 optie 2 (verhuis).

 

Geert

Reputatie 7
Badge +4

Ter info

Huidige aansluiting verplaatsen | Proximus Forum

&

Je bouwt of renoveert voor jouw zaak? | Proximus

 

Proximus medewerkers zijn normaal pas vanafmorgen terug aanwezig op dit publieke forum

@YvesG ik vermoed dat er toch een proximus technieker/lasser zal eerst moeten komen kijken om vast te stellen of ze moet gelast worden op de distributiekabel of dat het via de oude aansluiting kan, maar dat zal wachten worden op  iemand die van proximus zelf is, om je verder uitleg te kunnen geven.

Reageer