Beantwoord

Aanpassing pakket

  • 14 April 2018
  • 1 reactie
  • 196 Bekeken

beste, onze pakket werd aangepast dit zogezegd met enkel voordelen ! NIET dus, krijg ik de bevestiging en zie ik onmiddellijk dat ook het mobiele internet tablet via simkaart werd gewist terwijl dit helemaal niet werd gezegd en dat alles gelijk ging blijven behalve multiboeket ging verdwijnen maar we namen all kids erbij en gsm van mijn man ging van 2gb naar 5gb en onbeperkt bellen, dit was enige verandering alle rest bleef gelijk, maar ondertss werkt mijn sim kaart tablet wel niet meer, dit gebruiken wij maar af en toe maar toch ben ik niet van plan om daar 10e per maand extra voor te betalen want dan betaal ik nog meer dan vroeger en dus zeker niet voordeliger, deze aanpassingen zijn van maandag en ondertss iedere x aangemaand als ik bel om via website klacht in te dienen maar dit lukt niet, ik heb 14dagen bedenktijd dus ik wil alles terug naar de oude gegevens, dus mijn maxi internet met multiboeket en dus geen comfort! ik wil een oplossing of we gaan 1 verder kijken en 2 veranderen van operator, al al die jaren bij proximus altijd goed geholpen maar blijkbar wel heel afhankelijk van persoon naar persoon die u helpt of iets aansmeert dus ik ben daar niet mee akkoord !!!!
icon

Beste antwoord door RedsFan 14 April 2018, 22:47

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +4
Dat is hier al meermaals voorbij gekomen op het forum, als je overgaat op het nieuwe pack ben je al uw oude voorwaarden kwijt, waaronder de data sim voor tablet ... terugzetten zullen ze zeker niet doen.

Reageer