Beantwoord

Aanmaken van een 2de mailadres op mijn Proximus account om een domeinnaam aan te kunnen koppelen

  • 13 July 2016
  • 6 reacties
  • 478 Bekeken

Hallo,

Ik ben werknemer bij Proximus en zou graag een Eigen website opstarten voor mijn zaakje in bijberoep.
hiervoor zou ik een domeinnaam willen aanvragen, maar zou deze willen koppelen aan een ander mail-adres dan : veronique.boingen@belgacom.be
Ik heb de uitleg teruggevonden hoe ik dit e-mail adres moet aanmaken, maar kan op de site van My Proximus de box E-mails niet terugvinden

mvg,
Veronique
icon

Beste antwoord door RobrechtB 13 July 2016, 14:52

Bekijk origineel

6 reacties

als je inlogt myproximus/mymail moet je gewoon met veronique.boingen@belgacom.be en het paswoord hiervan inloggen.
waar staat my mail? Kan deze niet terugvinden
Reputatie 7
Badge +4
Dag Vebo,

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mailbox_add/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/een-extra-proximus-mailbox-toevoegen.html

Hier kan je info terug vinden van hoe een extra mailbox toevoegen op myproximus.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
ok zover was ik al, maar ik kan dus op mij scherm de box e-mails niet terugvinden. Ik zie deze niet staan wanneer ik ben ingelogd
Reputatie 7
Badge +4
Dit is omdat je jou myproximus account niet hebt gelinkt aan je vastelijn. Ik kan alleen je mobile gegevens er op zien staan. Mvg,RB
Reputatie 6
Badge +2
Bij mij heeft het wel een week geduurd eer de overdracht plaatsvond en ik kwam van Base.

Aan de moderators, die post mag verwijderd worden die is nl in de verkeerde topic geplaatst en is daardoor natuurlijk niet relevant.

Reageer