Beantwoord

Aangetast netwerk

  • 29 March 2018
  • 9 reacties
  • 949 Bekeken

Ik heb op mijn Samsung een NORTON mobile. Ik krijg sinds enkele dagen steeds de melding WIFI beveiliging : aangetast netwerk. met de tekst : "dit netwerk is aangetast door een onbekende derde partij die mogelijk uw berichten kan bekijken en wijzigen" Wanneer ik het netwerk wijzig zoals aangeraden komt steeds dezelfde tekst terug na scannen van netwerk
.
Wat kan ik doen??
groeten, Etienne.
icon

Beste antwoord door Wim 29 March 2018, 11:48

Bekijk origineel

9 reacties

TUI: https://twitter.com/NortonSupport/status/978850312151805959
Reputatie 7
Badge +6
Tjen,
Er waren problemen bij Norton, deze zouden ondertussen zijn verholpen, je dient de laatste versie van de app te downloaden:
https://twitter.com/NortonSupport/status/978965266632617984

Mvg,
Heb NORTON via mijn PC bij PROXIMUS en daardoor smartphone extra.Moet dat via proximus?
Reputatie 1
Ik heb op mijn Samsung een NORTON mobile. Ik krijg sinds enkele dagen steeds de melding WIFI beveiliging : aangetast netwerk. met de tekst : "dit netwerk is aangetast door een onbekende derde partij die mogelijk uw berichten kan bekijken en wijzigen" Wanneer ik het netwerk wijzig zoals aangeraden komt steeds dezelfde tekst terug na scannen van netwerk
.
Wat kan ik doen??
groeten, Etienne.
Reputatie 1
Hier juist hetzelfde met Samsung smartphone, heb ook Norton. Er ook nog "uw persoonlijke gegevens en communicatie zijn zichtbaar voor aanvallers in dit netwerk.
Wifi beveiliging 0 % aangetast netwerk.
Ook al wat geprobeerd maar vind ook geen oplossing. Op mijn pc geen probleem.
Dit volg ik.
Groeten, Ria
Reputatie 1
Na update van Norton inderdaad terug in orde. Bedankt.
Prima đź‘Ť
Reputatie 7
Badge +4
tjen, Ik heb je laatste vraag niet helemaal begrepen... moet wat via Proximus?
Omdat ik Norton Security 5 heb op mijn smartphone denk ik dat , alles wat bij mij binnenkomt , reeds bij proximus beveiligd is .Ik heb op mijn smartphone dus geen app. van Norton om opnieuw te downloaden. Kan enkel update uitvoeren en heb dat reeds verschillende malen gedaan , zonder resultaat. Dus dacht ik misschien moet proximus , wat ze naar mij doorsturen, opnieuw scannen. Ik hoor ook dat de fout bij Norton zou liggen en meerder gebruikers zouden reeds verlost zijn van dit ongemak. mvg Tjen

Reageer