Vraag

5 dagen zonder internet - en nu?

  • 18 April 2021
  • 0 reacties
  • 57 Bekeken

Ik ben onafgebroken mobiel en internet klant van Proximus sedert 2007. Ik heb in deze periode, met uitzondering van een paar technische storingen die dezelfde dag of de dag nadien werden verholpen, geen problemen met Proximus gehad.

Hier is voorbije donderdag 15 april verandering in gekomen. Ik ben enkele maanden geleden overgestapt naar fiber. Kwestie van stabiliteit en bedrijfszekerheid. 

Donderdag morgen gaat mijn fiber plat. Storingen gebeld. Deze persoon vertelt met dat het een lokaal probleem met de WAN is en dat de dag nadien (16 april) een technieker langs komt. Daar kan ik mee leven. Kort na dit gesprek krijg ik een sms die een afspraak bevestigd voor DINSDAG 20 APRIL! Ik bel opnieuw de klantendienst, krijg een arrogante trien met Nederlands accent aan de lijn, die me dit bevestigd en koudweg stelt dat dit nu eenmaal zo is en dat ze er niets kan aan veranderen.

Een onderbreking van een dag lijkt me logisch, maar in deze tijd van thuiswerk iemand vijf dagen zonder verbinding zetten….?

Ik heb momenteel alternatieven gevonden die me goedkoper uitkomen dan Proximus. Of u deze belofte ter harte neemt of niet. Ik beloof jullie plechtig, dat indien dit voorval zich herhaalt en op dezelfde manier wordt behandeld, jullie een klant kwijt zijn. Ik hou altijd mijn beloftes.

Ofwel hebben jullie teveel technische storingen, ofwel te weinig techniekers. Beide oorzaken zijn jullie verantwoordelijkheid.

Met vriendelijke groeten

Rufin Duwel


0 reacties

Geen reactie

Reageer