Vraag

4G botweg afgepakt

  • 22 June 2017
  • 7 reacties
  • 237 Bekeken

Wij beschikten over een pakket digitale televisie, internet en een vaste lijn. Hiervoor betaalden we 63 ,95 /maand zonder communicatie. Graag hadden wij hier een eenvoudig smartphone-abonnement bij. Niet meer, niet minder. Bij de Proximus-shop in Mechelen ging men aan het rekenen en een Tuttimuspakket met smartpone-abonnement bleek de beste optie, 86 euro/maand . Verschillende keren herhaalde wij dat we buiten dat smartphone-abonnement niets extra's wilden en zeker niets minder. Maar neen, we moesten en zouden naar het Tuttimuspakket overschakelen. Dit biedt enkel voordelen en aan de scherpste prijs.
Nu blijkt dat ik niet meer over 4G beschik op mijn tablet. Bij een bezoek aan de Proximus-shop om dit te laten herstellen krijg ik te horen dat dit niet in het Tuttimuspakket zit en dat ik hiervoor 15 euro extra dient te betalen. Pure oplichterij dus.

Ik ga hier niet mee akkoord beste heren en dames van Proximus. Hoe kunnen jullie dit rechtzetten?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Jij bent de zoveelste waarbij PX dit doet. Bij de oude internet Start, Comfort en Maxi zit gratis mobiele data bij. Door overschakeling ben je dit kwijt. Klanten worden gewoon verkeerd ingelicht. En het is bij de zotte als je een GSM abo bij pakt je naar de nieuwe formule doet. Je hebt dacht ik 14 dagen tijd om op je GSM abo op te zeggen. Anders een klacht indienen bij ombudsman Telecom. En naar een andere provider gaan voor je GSM abo. Slechte zaak van PX. Succes verder.
Reputatie 6
Badge +2
Dat is dan ook de reden dat ik niet wil overschakelen naar die Tuttimus en bij mijn Maxi Pack blijf omwille dat ik dat mobiel internet voor laptops en tablets zou verliezen.
In ieder geval wil proximus van die oude packs af, zoals er soms hier en daar op het forum duidelijk gemaakt wordt!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Hans,

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 7
Badge +1
In ieder geval wil proximus van die oude packs af, zoals er soms hier en daar op het forum duidelijk gemaakt wordt!
Dit is gewoon belachelijk. TN houd Whopp en Whoppa toch ook aan. Dit is gewoon een manier om de klanten op extra kosten te jagen. Waarom is het niet mogelijk dat je bij Tuttimus 2 Sims krijgt om de mobiele data te verdelen. Maar daar zit de winst voor PX. Ze houden de mensen voor de gek bij overschakeling door te zeggen dat er niets veranderd. Je hebt daar een woord voor zal het maar niet plaatsen op dit forum want dan wordt Wim boos. Jammer, jammer ......
Ze zullen je daarom niet verplichten om over te stappen naar een nieuw pack maar ja ik ga er verder geen tekening bij maken, zeker omdat ik niemand boos wil maken 😆
weg

Reageer