Vraag

3de keer dat ik een bericht krijg om een modem terug te sturen die er nooit geweest is

  • 15 September 2020
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie

Na bijna een maand zonder internet te zitten, een maand een half zonder de tweede telefoon omdat het maar bleef mis lopen bij jullie klantendienst, wordt ik 59 euro aangerekend voor een installatie waarvoor ik 2 dagen op voorhand melding kreeg en dan meteen belde om te zeggen dat ik die nooit aangevraagd heb en ook niet nodig had omdat ze een aantal dagen ervoor zijn gekomen. Ze gingen dat annuleren maar dat is dan niet gebeurd en die installateur is er dan geweest, om niks te doen. Toch krijg ik dan 59 euro kost op mijn factuur. Ik heb daar dan voor gebeld en ze hebben dat eindelijk opgelost voor me. Ik heb dan ook gezegd dat ik al 2 maal een bericht gekregen heb om een modem terug te sturen die er nooit geweest is, ik ben NOOIT internetklant geweest bij proximus voor deze installatie. Ik heb nu vandaag OPNIEUW een bericht gekregen met ditmaal het dreigement dat ik 99 euro zal moeten betalen indien ik die niet terugstuur. Is het nu opnieuw de bedoeling dat ik een uur aan de lijn hang na m’n werk terwijl ik hier vorige week voor gebeld heb en ze dat gingen aanpassen???

Dit is echt al een pak miserie geweest voor een nieuwe internet klant terwijl ik al meer dan 10 jaar Mobiel klant ben bij jullie. 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Aya,

sorry hiervoor

ik kijk je producten na en ik hou je op de hoogte. 

Groeten

Tina

Reageer