Vraag

2 maand na Fiber installatie nog steeds niet gefinaliseerd

  • 5 December 2021
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Een goede twee maand geleden kregen wij een brief in onze brievenbus met de melding dat Fiber beschikbaar was in onze straat en dat wij dit zo snel mogelijk moesten doen aangezien de oude kabel zou verdwijnen (geen vrijwillige keuze dus...). Wij hebben hier onmiddellijk een afspraak voor ingepland en op 26 oktober zouden ze bij ons langskomen om dit in orde te brengen.

 

Op 26 oktober waren de mannen gekomen, eerst leek alles in orde te komen. Maar op het einde bleek dat er plots geen mogelijkheid was omdat er geen signaal van buiten naar binnen kwam. Ze vertelden ons dat ze naar de kabels (van op straat) moesten komen kijken en dat ze vervolgens ons weer gingen contacteren om de installatie te vervolledigen.

 

Na weken niets van hen gehoord te hebben, heb ik op eigen initiatief contact opgezocht met de klantendienst. Dit was 3 weken na de installatie (op 17 november). Daar ben ik van het kastje naar de muur gestuurd en hebben ze mij meerdere malen doorverbonden met verschillende diensten. Uiteindelijk kwam ik bij iemand terecht die mij vertelde dat alles in orde was en dat ze mij eerstdaags gingen contacteren om de installatie te finaliseren. Echter duren die dagen nu al bijna 2 weken…. Dit is verre van klantvriendelijk. Wij vragen vakantiedagen aan om dan vervolgens te horen dat ze nog eens lang moeten komen, dit is helemaal niet fijn!

 

In jullie publiciteit staat ook op dat Fiber gratis is en dat alles aan dezelfde prijs blijft, maar tijdens mijn 20 minuten gesprek met de klantendienst werd er mij verteld dat mijn factuur duurder zou worden. Dit is helemaal geen heldere communicatie!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@CarmenC Er is hiervoor dossier 49575448 aangemaakt voor de bevoegde dienst.Ik heb deze feedback/ info erbij gevoegd.Zij zullen u verder op de hoogte houden.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer