Beantwoord

2 abonnementen "Norton Security 5" (1 abonnement teveel)

  • 6 June 2023
  • 6 reacties
  • 97 Bekeken

Ik ben Rudi Hermans met klantnummer *********. Ik heb sedert vandaag mijn abonnement (TV/INTERNET FIBER) veranderd naar FLEX S FIBER. Nu stel ik vast dat ik 2 abonnementen heb NORTON SECURITY 5. Doch ik heb slechts één abonnement NORTON SECURITY 5 nodig. Vermoedelijk heb ik dit teveel besteld...Is het mogelijk om slechts één abonnement van 5 licenties te laten staan en één abonnement te verwijderen ?   Vriendelijke groeten, Rudi 

icon

Beste antwoord door DaisyS 6 June 2023, 16:00

Bekijk origineel

6 reacties

@Rudi 2935  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als de draad hier opnemen, om dit in orde te kunnen brengen en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is

Hallo, ik heb mijn Forumprofiel bijgewerkt ! Hartelijk dank voor uw opmerking. 

Reputatie 7
Badge +5

@Rudi 2935 Je dient hiervoor contact op te nemen met onze collega’s via de contactpagina. Deze kan je hier vinden.

Ik heb een mail verstuurd met deze vraag naar Proximus via de aangeboden pagina, voorgesteld door DaisyS en wacht nu verder af op reactie…

Ik hou jullie op de hoogte en dank voor uw hulp ! 

 

 

 

Mijn abonnement is vandaag in orde gebracht door uw diensten en heb hiervan bericht gekregen. Dankzij de tussenkomst van DaisyS die mij de link heeft gegeven naar het contactformulier om mijn verhaal te doen. 

Hartelijk dank en trouwens zéér content met mijn nieuwe fiberinstallatie. 

Mooie dag verder !

 

Reputatie 7
Badge +4

@Rudi 2935 Dankjewel voor je fijne feedback. Altijd fijn om ook de positieve verhalen te horen 😊. 

Reageer