Beantwoord

150GB extra volume niet mogelijk via MyProximus

  • 16 July 2018
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Kan geen extra volume 150 GB bijvragen via MyProximus. Gisteren al gebeld naar de klantendienst en de technische dienst aan de lijn gekregen, ze zeiden dat ze 150GB volume hebben bijgevoegd maar tot nu toe nog altijd niet te zien. Ik heb nog altijd een download snelheid van 5GB. Ik heb een internet maxi en het is sinds verleden maand dat we problemen hebben om extra volume aan te vragen.
icon

Beste antwoord door GeertC 16 July 2018, 18:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Valerie,

Ik heb 150 GB toegevoegd op je profiel. Kan je eens uittesten of je internet nu opnieuw snel werkt?

Groeten Geert
Dank je, de 150gb volume is erbij gekomen, mijn internet is terug snel. Dank u

Reageer