Beantwoord

150 GB volume niet beschikbaar

  • 25 May 2017
  • 5 reacties
  • 223 Bekeken

Zeg al vijf dagen zit ik op slechts 5mps
als ik 150 gb bestel krijg ik dit
Het spijt ons
Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de instellingen aan te passen.
WTF, en blijkbaar is dit al een dikke maand zo

HEEEEELLLLLUUUUUUUPPPPP
icon

Beste antwoord door SamuelD 17 January 2018, 11:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Grifter,

Ik heb zelf 2 packs op je lijn geplaatst. Je kan best en reboot doen dan ga je terug kunnen surfen aan de volle snelheid.

Voor je probleem zelf stuur ik het door zodat ze je myproximus probleem zelf ook kunnen oplossen.

Groetjes, Robrecht

Het Proximus Team
ahha thx there.
BTW als je wil en kan, doe er nog eens twee bij, door mijn job en ons netflix gedoe hier, zitten wij daar oms heel snel aan, ook door steam en dergelijke (nu een game van 60 GB downloaden)
Dag Grifter,

Ik heb zelf 2 packs op je lijn geplaatst. Je kan best en reboot doen dan ga je terug kunnen surfen aan de volle snelheid.

Voor je probleem zelf stuur ik het door zodat ze je myproximus probleem zelf ook kunnen oplossen.

Groetjes, Robrecht

Het Proximus Team


Heb de zelfde probleem, kan je aub bij mijn lijn ook plaatsen,

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
akgunn, er zijn ondertussen blijkbaar wel al een paar volume packs toegevoegd op je account.
akgunn, er zijn ondertussen blijkbaar wel al een paar volume packs toegevoegd op je account.

ja heb ik zelf gedaan, de reden dat het niet werkte is door Google Chrome Browser
maar het werkt perfect met Microsoft Edge

Reageer