Vraag

1 maand na bevestiging aanvraag nog steeds geen installatiedatum

  • 10 January 2019
  • 5 reacties
  • 259 Bekeken

1 maand na de bevestiging van mijn aanvraag voor fiber (= 10 december 2018) kunnen ze mij bij de helpdesk nog steeds geen installatiedatum geven.

Het betreft aan appartementsgebouw (nieuwbouw) waar fiber al actief is in sommige appartementen.

Hoe komt het dat het nu al een maand duurt om mij een installatiedatum te geven?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Andrew,

Op welk klantennummer werd deze aanvraag gedaan? Je kan deze informatie ook doorgeven via een privébericht indien gewenst.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende [color=#0066cc"] link[/color], je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Vorige week stuurde ik mijn gegevens door en werd er intern een e-mail verstuurd naar de bevoegde dienst.

We zijn ondertussen een week verder en ik heb nog steeds geen afspraak of een vraag naar meer info.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Andrew,

Ik zie dat er nog een interne taak lopende is in verband met de technische situatie. Ik ga hierover navraag doen. Zodra ik meer nieuws heb, hou ik je op de hoogte.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag Andrew,

Ik heb de info doorgekregen dat er voor volgende week een afspraak zou worden gemaakt.

Groetjes,

Antonella
Vandaag kreeg ik een oproep van uw collega om een afspraak te regelen.
Case closed dus.

Bedankt voor de hulp.

P.S.: de afspraak staat wel niet in mijn MyProximus. Is dit normaal?

Reageer