Vraag

0800 xxx kan pack na wijzigen en weer niet wanneer het opgelost zal zijn ???? (open sinds 14/8)

  • 3 September 2021
  • 5 reacties
  • 60 Bekeken

Op 14/8 een aanvraag gedaan om mijn huidig pack aan te passen naar een Flex Netflix. Volgens de 0800 nummer zou alles werken na 2 dagen. Ik krijg dan een bevestiging maar ook een mail voor een installatie + kost van 59 euro. Ik bel 0800 nummer,  dit klopt niet, je hebt reeds al het materiaal, maar aanpassen gaat niet meer. Bel binnen 2 dagen. Na 2 dagen, hmmm ik kan niks aanpassen, zullen ticketje moeten maken, zet het op hoge prioirteit om orginele aanpassing te annuleren. Dit heeft geduurd to 30/8 ( 14 dagen, na verschillende keren te bellen). Op 31/8 telefoon gekregen, dat annulatie nu ok is en dat de aanpassing in 1 dag opgelost zullen zijn.  We zullen je wel een compensatie geven. Na 4 dagen (3/9), terug de 0800 nummer gebeld want nog niks aangepast. Feedback was daar, ticketje zit in backoffice om pack aan te passen naar Flex Netflix maar dit kan 2 tot 3 weken duren. Technologie werk niet altijd. Voor compensatie moet je bij backoffice zijn maar je kan die als klant niet bereiken….


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@geertie Hiervoor is dossier 49044728 in behandeling. De dossierbeheerder houdt je verder op de hoogte. Groetjes, Antonella

enige vooruitgang

Reputatie 7
Badge +3

Goedemiddag,

ik zie dat onze collega de hulp van IT heeft ingeroepen

Er is nu gevraagd om het ticket te laten behandelen met voorrang zodat dit allemaal opgelost kan worden

vriendelijke groeten

tina

Tja dit hoor ik nu al bijna 4 weken

Reputatie 7
Badge +3

@geertie 

het spijt me… ik ben aan het rondsturen voor meer hulp…

groeten

Tina

Reageer