Vraag

Incorrecte factuur

  • 19 April 2017
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Reeds de tweede maal dat factuur niet klopt en dan erboven op een factuur betaald die eigenlijk ook niet correct was daar de diensten niet eens ter beschikking waren:

Ik ben sinds eind februari aangesloten voor mijn mobielabonnement bij een andere provider maar zowel op de factuur van maart en de nieuwe factuur van april staat er nog steeds mijn oud abonnement om te betalen.
Alsook na meer dan een maand te hebben geprobeerd om mijn diensten te kunnen verhuizen (en ik dus sinds 1 februari geen diensten heb kunnen gebruiken buiten de mobiele abonnementen,maar wel de kosten ervoor heb betaald) heb ik begin maart alles opgezegd van internet+tv en dan reeds op 24 maart de toestellen binnengebracht bij de winkel maar ook deze pack-kosten worden opnieuw op de factuur aangerekend.

Ik denk niet dat het de bedoeling is om kosten te betalen voor iets wat niet eens in meer in gebruik is..en uren aan de telefoon hangen om van de ene persoon naar de andere persoon gestuurd te worden om dan uiteindelijk tot het resultaat te komen dat nog steeds niets is opgelost zie ik niet meer zitten, dus hopelijk via deze weg een oplossing.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag Shana,

Spijt me dit te vernemen, wil het graag met je bekijken, kan je mij alvast je klantgegevens bezorgen.

Dit kan je steeds doen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Kijk er alvast naar uit om dit met je te kunnen oplossen!

Groetjes, Nicky

Reageer