Welk geschenk draagt je voorkeur?

  • 12 November 2018
  • 32 reacties
  • 8469 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
Proximus lanceert zijn eindejaarscampgane "Iene Miene Mutte", voor onze nieuwe klanten! U kunt ofwel een Smart TV ? , een Smart speakers set van Sonos One ? of een Playstation 4 ? kiezen voor slechts 69€!

Deze promo is bedoeld om nieuwe klanten te overtuigen klant te worden bij Proximus, en een nieuw internet abonnement te nemen in een Tuttimus pack. Echter, dit soort acties kunnen we in de toekomst herhalen, en daarom willen wij bij al onze klanten polsen welk geschenk jullie het best lijken! Of jullie nieuwe klant zijn, of bestaande klant, jullie mening is voor ons belangrijk! Wat vinden jullie van onze eindejaarsgeschenken ?? Stellen jullie een ander geschenk voor ?? Laat het ons weten !!

Wat is jullie voorkeur ? ? ? ? ???

Welk geschenk draagt uw voorkeur?


This topic has been closed for comments

32 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Beste leden,
Uit jullie keuzes blijkt duidelijk dat de TV, eerder dan een PS4, de voorkeur genieten. Sonos One is de minst populaire keuze van de drie. Jullie stemmen tonen dus nog steeds het belang van de TV aan. De PS4 komt op de tweede plaats, maar dat is ergens "logisch", want je hebt een goede tv nodig om een goede console te hebben. Dit soort feedback is belangrijk voor onze product-divisie, en jullie feedback was zeer nuttig voor ons. In de toekomst zullen we ongetwijfeld meer "apparaten" in ons aanbod integreren.

Het forum is ook een van de beste manieren om de meningen van onze klanten te analyseren. Ik dank allen die op de enquête hebben gereageerd en hebben gestemd. Voor degenen die andere ideeën hebben gesuggereerd (PC’s, kortingen en herziening van het premium puntensysteem), gelieve te noteren dat ik ook deze info heb doorgegeven. Tot slot vergeten wij ook niet de forumleden die meer beloningen willen voor hun trouwheid, boodschap werd ontvangen ?.

Ik laat het onderwerp nog even open en blijf uw suggesties doorgeven. Maar nogmaals, dit topic gaat over de geschenken, niet over de promotie op zich. Als er te veel off-topic berichten gepost worden, zien wij ons genoodzaakt het topic te sluiten (en ben je uiteraard vrij om een topic over de promotie te openen in "Aanbiedingen & Promoties").

Nogmaals dank aan allen en blijf ons adviseren over uw favoriete geschenk-toestellen, en aarzel niet om jullie keuzes te becommentariëren!

Groeten,
Wim
HEEL SPIJTIG!! wij zijn net geen 2 weken nieuwe klant en hebben ook al geen recht meer hierop. Heel jammer dat de verkoper dit niet heeft gemeld! Dan had ik nog 2 weken gewacht met over te stappen!

Mijn broer is overgestapt naar Orange en had ook ingetekend enkele weken voor een actie. Zij zijn dat gaan vragen in een orange store en hebben toch het geschenk gekregen. Dat noemen ze SERVICE!
Dat vraag ik mij ook af, of juridisch gezien een nieuwe klant gelijk is aan opnieuw klant worden !
Volgens mij kan er soms (niet alleen bij proximus trouwens ) wel ergens vermeld staan na hoeveel tijd ze je als nieuwe klant aanschouwen.
Dus als ik mijn abonnementen stop zet en voor een maandje naar de councurrentie stap ben ik wel een nieuwe klant dan?
is het eenvoudigste niet [(aantal jaren klant) x (Y %)] korting op de aanrekening.
Dit noem ik direct boter bij de vis ☺️
de parameter Y moet dan nog door Proximus ingevuld worden en hopelijk is het hoger dan 0,00 !
Al met al vind ik het vanwege Proximus een onnodige en onmogelijke vraag.
Dat een groot bedrijf dat zichzelf serieus neemt (echt?) zoiets vraagt ... 🙄

Eigenlijk is dit een puur hypothetische vraag, nietwaar? 😐
Vragen wat een nieuwe abonnee over de streep gaat halen is zoiets als vragen "wat zou jij willen van sinterklaas als jij je buurmeisje was?".
Sinterklaas bestaat niet, is mij verteld. Een meisje ben ik ook al niet. En hoe moet ik weten wat mijn buurvrouw, die ver de pensioengerechtigde leeftijd voorbij is en tegen mij niet meer zegt dan "hey", graag zou krijgen van de kerstman? 😂

Wat ik graag zou willen? Géén van de 3 geschenken kan mij op dit moment bekoren. Kan ik iets anders kiezen? Per 10 jaar abonnee een jaar gratis bijvoorbeeld.
ben ik enkele jaren gerust 😉
Reputatie 7
Badge +1
Hou het toch simpel. Kijk over de grenzen, vb Nederland - KPN en Vodafone/Ziggo. Hoe meer producten, hoe meer extra´s. Doe het volgende voor nieuwe en trouwe klanten. Maar een pakket Proximus Kompleet, dit is incl. Mobiel en doe dan dit. € 5 korting(Op mobiel), Dubbel zoveel MB´s, Gratis zenderpakket en samen MB´s delen (Indien meerdere GSM abo op hetzelfde adres). Dan doe je ook iets voor trouwe klanten. En als je nog iets extra´s wilt doen voor nieuwe klanten geef ze dan voor 3 of meer maanden een extra korting op het pakket gekozen.
Reputatie 6
Badge +3
Beste cadeau dat je kan geven om bestaande klanten te houden: wie één jaar klant is, krijgt automatisch maandelijks 5% korting op factuur zonder dat de klant dit moet aanvragen.

Wie langer dan 2 jaar klant is, die krijgt automatisch 10% korting .

Je kan het ook spectaculairder doen door jaarlijks op factuur te zetten: "als trouwe klant wordt u beloond: deze maand betaalt u géén abonnement" (dat is slechts 8,3% korting maar spectaculairder dan maandelijks 10%)
Iets in die zelfde aard werd inderdaad al lange tijd geleden voorgesteld maar er is ook nooit iets van gekomen, wie weet deze keer wel …..
Reputatie 5
Badge +1
Een suggestie om het probleem van geschenkjes voor vaste klanten op te lossen.
Start met een "anciënniteitsrekening" : vanaf de start van klant-zijn bij Belgacom ( destijds ) of Proximus krijg je per jaar klant een aantal punten, ook afhankelijk van het soort contract dat je hebt. Het één contract is al zwaarder ( duurder ) dan het andere. Zo bouw je over de jaren een tegoed aan punten op, die je zou kunnen spenderen aan korting, of geschenkje of iets dergelijks .
Het jaren klant-zijn wordt op die manier op een eerlijke manier behandelt .
't Is maar een suggestie en ik weet niet of dit voorstel al eens aangehaald werd.
Ro
Reputatie 7
Badge +1
Beste leden, dit topic is in de eerste plaats een poll om te polsen wat voor al onze klanten het meest aantrekkelijk zou zijn, voor een eventuele toekomstige promotie, voor nieuwe en bestaande klanten. Voor de duidelijkheid: we willen weten wat al onze klanten denken over de geschenken. In de toekomst zullen we andere promoties lanceren, voor nieuwe klanten, maar ook voor bestaande klanten.

Uw opmerkingen over het verschil tussen nieuwe/oude klanten is niet nieuw en wordt wel degelijk ook in aanmerking genomen, dus het is nuttig voor ons om te bekijken welk type relatiegeschenk onze klanten prefereren. Ik wil u eraan herinneren dat het niet gaat om de promo op zich, maar om de inhoud van de promo. Hoe meer we weten over het soort geschenken dat onze klanten, bestaande en nieuwe, willen, hoe beter we hen iets nuttigs kunnen aanbieden. Vandaar de enquête.

Bovendien, voor degenen die ons al lang volgen op dit forum, hebben we dit topic bewust in de "Labo" sectie geplaatst, het subforum waar we onze klanten om hun mening vragen over toekomstige projecten, en niet in het subforum "Aanbiedingen & Promoties".

Mvg,
Wim

Trouwe klanten blijven in de kou staan. Premium club wordt ook al afgeschaft ? Moet zoiets zo lang duren. Kijk over de grenzen, vb Nederland - KPN en Vodafone/Ziggo. Hoe meer producten, hoe meer extra´s. Doe het volgende voor nieuwe en trouwe klanten. Maar een pakket Proximus Kompleet, dit is incl. Mobiel en doe dan dit. € 5 korting(Op mobiel), Dubbel zoveel MB´s, Gratis zenderpakket en samen MB´s delen (Indien meerdere GSM abo op hetzelfde adres). Dan doe je ook iets voor trouwe klanten. En als je nog iets extra´s wilt doen voor nieuwe klanten geef ze dan voor 3 of meer maanden een extra korting op het pakket gekozen.
Reputatie 3
Badge +1
"Of jullie nieuwe klant zijn, of bestaande klant, jullie mening is voor ons belangrijk! Wat vinden jullie van onze eindejaarsgeschenken" Wat jullie bestaande klanten denken van jullie eindejaarsgeschenken enkel voor nieuwe klanten lijkt me inmiddels wel duidelijk!
Voor een smart TV ben ik eventueel bereid om mijn huidige pack om te laten zetten naar een Tuttimus pack
Je kan perfect naar een Proximus center gaan en je ganse Proximus pack opzeggen.
Van zodra dit gebeurt is ben je geen klant meer van Proximus, er is ook geen wet die je vanaf dan tegenhoud om jezelf opnieuw klant te maken bij Proximus en alsnog te genieten van promoties.

Men zal er u uiteraard proberen van te overtuigen dat dit niet mag, maar er is geen enkele wet die dit verbied en indien ze dit toch weigeren te doen dan kan je er desnoods een gerechtsdeurwaarder bij halen om een vaststelling te doen.
Reputatie 7
Badge +6
Beste leden, dit topic is in de eerste plaats een poll om te polsen wat voor al onze klanten het meest aantrekkelijk zou zijn, voor een eventuele toekomstige promotie, voor nieuwe en bestaande klanten. Voor de duidelijkheid: we willen weten wat al onze klanten denken over de geschenken. In de toekomst zullen we andere promoties lanceren, voor nieuwe klanten, maar ook voor bestaande klanten.

Uw opmerkingen over het verschil tussen nieuwe/oude klanten is niet nieuw en wordt wel degelijk ook in aanmerking genomen, dus het is nuttig voor ons om te bekijken welk type relatiegeschenk onze klanten prefereren. Ik wil u eraan herinneren dat het niet gaat om de promo op zich, maar om de inhoud van de promo. Hoe meer we weten over het soort geschenken dat onze klanten, bestaande en nieuwe, willen, hoe beter we hen iets nuttigs kunnen aanbieden. Vandaar de enquête.

Bovendien, voor degenen die ons al lang volgen op dit forum, hebben we dit topic bewust in de "Labo" sectie geplaatst, het subforum waar we onze klanten om hun mening vragen over toekomstige projecten, en niet in het subforum "Aanbiedingen & Promoties".

Mvg,
Wim
Na 30 jaar klant de zoveelste prijsverhoging en dan deze overbodige vraag over geschenken stellen??
Geen respect.
Reputatie 6
Badge +3
Dat jullie zo een vraag op een forum van proximus klanten durven gooien. Geen greintje respect heeft proximus nog voor hun jarenlange klanten
.

Enkel nog de prijs meer dan de index verhogen om "nieuwe" klanten binnen te halen met dure cadeaus.

Heeft proximus dan nog niet gehoord van churn rate? En de cost of churn to a company?

Google dat maar eens en doe je best om klanten te houden ipv af te stoten.
Reputatie 2
Proximus lanceert zijn eindejaarscampgane "Iene Miene Mutte", voor onze nieuwe klanten! U kunt ofwel een Smart TV ? , een Smart speakers set van Sonos One ? of een Playstation 4 ? kiezen voor slechts 69€!

Deze promo is bedoeld om nieuwe klanten te overtuigen klant te worden bij Proximus, en een nieuw internet abonnement te nemen in een Tuttimus pack. Echter, dit soort acties kunnen we in de toekomst herhalen, en daarom willen wij bij al onze klanten polsen welk geschenk jullie het best lijken! Of jullie nieuwe klant zijn, of bestaande klant, jullie mening is voor ons belangrijk! Wat vinden jullie van onze eindejaarsgeschenken ?? Stellen jullie een ander geschenk voor ?? Laat het ons weten !!

Wat is jullie voorkeur ? ? ? ? ???



Beste Wim,

Zijn jullie niet beschaamd om dit te vragen aan bestaande klanten die nooit geen kans krijgen om aan deze acties mee te doen en die met verouderd materiaal zitten waardoor de snelheid zeer triestig is, decoders die vastlopen..... etc
Ik ben al jaren klant bij jullie eerst bij mijn ouders en nu ook al 11-12 jaar op mijn eigen naam, en als ik dan zo een berichten zie en de miserie erbij denk die ik momenteel heb dan is dit de druppel die de emmer doet overlopen.
Ik ben 2 weken geleden overgeschakeld naar Minimus (van Telenet) De installatie heeft echter nog niet plaatsgevonden. Kan ik nog intekenen op het Tuttimus aanbod ipv Minimus?
Reputatie 3
Badge +1
Zou leuk zijn als ze trouwe klanten eens collectief gaan belonen ipv telkens een willekeurige groep
Hoewel, willekeurig is volgens mij ook niet waar, ik kreeg mijn korting 'toevallig' kort na een klacht ingediend te hebben (€5,- p/mnd voor 1 jaar)
is iets maar toch een magere troost, zouden bv beter 4 decoders toelaten op de hoogste profielen
wel off topic, maar als het een kleine troost mag zijn lees ik in een ander topic op het forum dat er wel aan trouwe klanten een korting 15€ zou gegeven worden gedurende één jaar (maar blijkbaar naar verluid weer niet voor trouwe klanten met een oud pack)
vind da dus ook vaste trouwe klanten blijven wederom in de kou staan pfffff
Ik sluit me aan bij deze reacties.. Het is steeds hetzelfde liedje.. Enkel nieuwe klanten krijgen promoties en bestaande klanten blijven steeds in de kou staan. Ik zou in dit geval met promotie ook overwegen om naar tuttimus te gaan...
Alles om klanten binnen te halen maar eens ze binnen zijn.....
Misschien weer een reden om te veranderen van provider en over een jaar terug te komen.. Scheppen we twee keer een promotie..
Spijtig dat men niet snapt in een onderneming dat men evengoed trouwe klanten beloond.. Die blijven dan misschien trouw en maken goede reclame... Soite zal wel aan mij liggen zeker..
Reputatie 1
Dacht ik ook...... Gr
Reputatie 7
Badge +1
Dus als trouwe klant blijf ik in de kou staan... Jammer.....
Je hebt gelijk Carl. Trouwe klanten blijven in de kou staan. Premium club wordt ook al afgeschaft ?
Doe het volgende voor trouwe klanten. Maar een pakket Proximus Kompleet, dit is incl. Mobiel en doe dan dit. € 5 korting(Op mobiel), Dubbel zoveel MB´s, Gratis zenderpakket en samen MB´s delen (Indien meerdere GSM abo op hetzelfde adres). Dan doe je iets voor trouwe klanten.