Welk geschenk draagt je voorkeur?

  • 12 November 2018
  • 32 reacties
  • 8463 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
Proximus lanceert zijn eindejaarscampgane "Iene Miene Mutte", voor onze nieuwe klanten! U kunt ofwel een Smart TV ? , een Smart speakers set van Sonos One ? of een Playstation 4 ? kiezen voor slechts 69€!

Deze promo is bedoeld om nieuwe klanten te overtuigen klant te worden bij Proximus, en een nieuw internet abonnement te nemen in een Tuttimus pack. Echter, dit soort acties kunnen we in de toekomst herhalen, en daarom willen wij bij al onze klanten polsen welk geschenk jullie het best lijken! Of jullie nieuwe klant zijn, of bestaande klant, jullie mening is voor ons belangrijk! Wat vinden jullie van onze eindejaarsgeschenken ?? Stellen jullie een ander geschenk voor ?? Laat het ons weten !!

Wat is jullie voorkeur ? ? ? ? ???

Welk geschenk draagt uw voorkeur?


This topic has been closed for comments

32 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Hou het toch simpel. Kijk over de grenzen, vb Nederland - KPN en Vodafone/Ziggo. Hoe meer producten, hoe meer extra´s. Doe het volgende voor nieuwe en trouwe klanten. Maar een pakket Proximus Kompleet, dit is incl. Mobiel en doe dan dit. € 5 korting(Op mobiel), Dubbel zoveel MB´s, Gratis zenderpakket en samen MB´s delen (Indien meerdere GSM abo op hetzelfde adres). Dan doe je ook iets voor trouwe klanten. En als je nog iets extra´s wilt doen voor nieuwe klanten geef ze dan voor 3 of meer maanden een extra korting op het pakket gekozen.
Al met al vind ik het vanwege Proximus een onnodige en onmogelijke vraag.
Dat een groot bedrijf dat zichzelf serieus neemt (echt?) zoiets vraagt ... 🙄

Eigenlijk is dit een puur hypothetische vraag, nietwaar? 😐
Vragen wat een nieuwe abonnee over de streep gaat halen is zoiets als vragen "wat zou jij willen van sinterklaas als jij je buurmeisje was?".
Sinterklaas bestaat niet, is mij verteld. Een meisje ben ik ook al niet. En hoe moet ik weten wat mijn buurvrouw, die ver de pensioengerechtigde leeftijd voorbij is en tegen mij niet meer zegt dan "hey", graag zou krijgen van de kerstman? 😂

Wat ik graag zou willen? Géén van de 3 geschenken kan mij op dit moment bekoren. Kan ik iets anders kiezen? Per 10 jaar abonnee een jaar gratis bijvoorbeeld.
ben ik enkele jaren gerust 😉
is het eenvoudigste niet [(aantal jaren klant) x (Y %)] korting op de aanrekening.
Dit noem ik direct boter bij de vis ☺️
de parameter Y moet dan nog door Proximus ingevuld worden en hopelijk is het hoger dan 0,00 !
Dus als ik mijn abonnementen stop zet en voor een maandje naar de councurrentie stap ben ik wel een nieuwe klant dan?
Dat vraag ik mij ook af, of juridisch gezien een nieuwe klant gelijk is aan opnieuw klant worden !
Volgens mij kan er soms (niet alleen bij proximus trouwens ) wel ergens vermeld staan na hoeveel tijd ze je als nieuwe klant aanschouwen.
HEEL SPIJTIG!! wij zijn net geen 2 weken nieuwe klant en hebben ook al geen recht meer hierop. Heel jammer dat de verkoper dit niet heeft gemeld! Dan had ik nog 2 weken gewacht met over te stappen!

Mijn broer is overgestapt naar Orange en had ook ingetekend enkele weken voor een actie. Zij zijn dat gaan vragen in een orange store en hebben toch het geschenk gekregen. Dat noemen ze SERVICE!
Reputatie 7
Badge +6
Beste leden,
Uit jullie keuzes blijkt duidelijk dat de TV, eerder dan een PS4, de voorkeur genieten. Sonos One is de minst populaire keuze van de drie. Jullie stemmen tonen dus nog steeds het belang van de TV aan. De PS4 komt op de tweede plaats, maar dat is ergens "logisch", want je hebt een goede tv nodig om een goede console te hebben. Dit soort feedback is belangrijk voor onze product-divisie, en jullie feedback was zeer nuttig voor ons. In de toekomst zullen we ongetwijfeld meer "apparaten" in ons aanbod integreren.

Het forum is ook een van de beste manieren om de meningen van onze klanten te analyseren. Ik dank allen die op de enquête hebben gereageerd en hebben gestemd. Voor degenen die andere ideeën hebben gesuggereerd (PC’s, kortingen en herziening van het premium puntensysteem), gelieve te noteren dat ik ook deze info heb doorgegeven. Tot slot vergeten wij ook niet de forumleden die meer beloningen willen voor hun trouwheid, boodschap werd ontvangen ?.

Ik laat het onderwerp nog even open en blijf uw suggesties doorgeven. Maar nogmaals, dit topic gaat over de geschenken, niet over de promotie op zich. Als er te veel off-topic berichten gepost worden, zien wij ons genoodzaakt het topic te sluiten (en ben je uiteraard vrij om een topic over de promotie te openen in "Aanbiedingen & Promoties").

Nogmaals dank aan allen en blijf ons adviseren over uw favoriete geschenk-toestellen, en aarzel niet om jullie keuzes te becommentariëren!

Groeten,
Wim