Welk geschenk draagt je voorkeur?

  • 12 November 2018
  • 32 reacties
  • 8463 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
Proximus lanceert zijn eindejaarscampgane "Iene Miene Mutte", voor onze nieuwe klanten! U kunt ofwel een Smart TV ? , een Smart speakers set van Sonos One ? of een Playstation 4 ? kiezen voor slechts 69€!

Deze promo is bedoeld om nieuwe klanten te overtuigen klant te worden bij Proximus, en een nieuw internet abonnement te nemen in een Tuttimus pack. Echter, dit soort acties kunnen we in de toekomst herhalen, en daarom willen wij bij al onze klanten polsen welk geschenk jullie het best lijken! Of jullie nieuwe klant zijn, of bestaande klant, jullie mening is voor ons belangrijk! Wat vinden jullie van onze eindejaarsgeschenken ?? Stellen jullie een ander geschenk voor ?? Laat het ons weten !!

Wat is jullie voorkeur ? ? ? ? ???

Welk geschenk draagt uw voorkeur?


This topic has been closed for comments

32 reacties

Reputatie 3
Badge +1
En met welk geschenk gaat u uw huidige (trouwe) klanten proberen te houden?
Reputatie 1
Wilt U mij een smart tv cadeau doen aub? Groetjes van een al jaren trouwe klant.... Of heb ik hier ook WEERAL geen recht op??? ???
Reputatie 7
Badge +6
Dag Carl,
Is enkel voor nieuwe internet abonnementen in een Tuttimus pack.



De voorwaarden vind je op deze pagina:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_eoy/particulieren/producten/r-orphans/jouw-cadeau-met-tuttimus.html

Reputatie 1
Dank je Wim Voor de snelle reactie...
Wil je dan bij deze mijn internet opzeggen en een nieuwe aansluiting regelen zodat ik ook een geschenk krijg? Dank U bij voorbaat
Reputatie 7
Badge +6
Dank je Wim Voor de snelle reactie...
Wil je dan bij deze mijn internet opzeggen en een nieuwe aansluiting regelen zodat ik ook een geschenk krijg? Dank U bij voorbaat

Dat zal niet gaan vrees ik, Carl, het moet gaan om nieuwe internet abonnementen in een Tuttimus pack voor personen die nog geen klant zijn voor internet.
Mvg,
Reputatie 1
Dus als trouwe klant blijf ik in de kou staan... Jammer.....
Reputatie 7
Badge +4
Community Mgr
Het in vet onderlijnd deel van de betrokken tekst lijkt mij juridisch/taalkundig niet ok en in principe voor interpretatie vatbaar = mijns inziens ontbreekt er daar iets ….

Voorwaarden van de promotie
Promo toestel: van 12/11 t.e.m. 31/01/2019, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Tuttimus. Contract van onbepaalde duur. Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract. Zolang de voorraad strekt. Niet compatibel met andere promoties, uitgezonderd de gecombineerde aanbieding van een smartphone, gsm-abonnement en DataPhone-optie. Betaling via domiciliëring. Betaling toestel met bankkaart. Proximus behoudt zich het recht voor de actie te verlengen.
Reputatie 7
Badge +1
Dus als trouwe klant blijf ik in de kou staan... Jammer.....
Je hebt gelijk Carl. Trouwe klanten blijven in de kou staan. Premium club wordt ook al afgeschaft ?
Doe het volgende voor trouwe klanten. Maar een pakket Proximus Kompleet, dit is incl. Mobiel en doe dan dit. € 5 korting(Op mobiel), Dubbel zoveel MB´s, Gratis zenderpakket en samen MB´s delen (Indien meerdere GSM abo op hetzelfde adres). Dan doe je iets voor trouwe klanten.
Reputatie 1
Dacht ik ook...... Gr
Ik sluit me aan bij deze reacties.. Het is steeds hetzelfde liedje.. Enkel nieuwe klanten krijgen promoties en bestaande klanten blijven steeds in de kou staan. Ik zou in dit geval met promotie ook overwegen om naar tuttimus te gaan...
Alles om klanten binnen te halen maar eens ze binnen zijn.....
Misschien weer een reden om te veranderen van provider en over een jaar terug te komen.. Scheppen we twee keer een promotie..
Spijtig dat men niet snapt in een onderneming dat men evengoed trouwe klanten beloond.. Die blijven dan misschien trouw en maken goede reclame... Soite zal wel aan mij liggen zeker..
vind da dus ook vaste trouwe klanten blijven wederom in de kou staan pfffff
wel off topic, maar als het een kleine troost mag zijn lees ik in een ander topic op het forum dat er wel aan trouwe klanten een korting 15€ zou gegeven worden gedurende één jaar (maar blijkbaar naar verluid weer niet voor trouwe klanten met een oud pack)
is iets maar toch een magere troost, zouden bv beter 4 decoders toelaten op de hoogste profielen
Reputatie 3
Badge +1
Zou leuk zijn als ze trouwe klanten eens collectief gaan belonen ipv telkens een willekeurige groep
Hoewel, willekeurig is volgens mij ook niet waar, ik kreeg mijn korting 'toevallig' kort na een klacht ingediend te hebben (€5,- p/mnd voor 1 jaar)
Ik ben 2 weken geleden overgeschakeld naar Minimus (van Telenet) De installatie heeft echter nog niet plaatsgevonden. Kan ik nog intekenen op het Tuttimus aanbod ipv Minimus?
Reputatie 2
Proximus lanceert zijn eindejaarscampgane "Iene Miene Mutte", voor onze nieuwe klanten! U kunt ofwel een Smart TV ? , een Smart speakers set van Sonos One ? of een Playstation 4 ? kiezen voor slechts 69€!

Deze promo is bedoeld om nieuwe klanten te overtuigen klant te worden bij Proximus, en een nieuw internet abonnement te nemen in een Tuttimus pack. Echter, dit soort acties kunnen we in de toekomst herhalen, en daarom willen wij bij al onze klanten polsen welk geschenk jullie het best lijken! Of jullie nieuwe klant zijn, of bestaande klant, jullie mening is voor ons belangrijk! Wat vinden jullie van onze eindejaarsgeschenken ?? Stellen jullie een ander geschenk voor ?? Laat het ons weten !!

Wat is jullie voorkeur ? ? ? ? ???



Beste Wim,

Zijn jullie niet beschaamd om dit te vragen aan bestaande klanten die nooit geen kans krijgen om aan deze acties mee te doen en die met verouderd materiaal zitten waardoor de snelheid zeer triestig is, decoders die vastlopen..... etc
Ik ben al jaren klant bij jullie eerst bij mijn ouders en nu ook al 11-12 jaar op mijn eigen naam, en als ik dan zo een berichten zie en de miserie erbij denk die ik momenteel heb dan is dit de druppel die de emmer doet overlopen.
Reputatie 6
Badge +3
Dat jullie zo een vraag op een forum van proximus klanten durven gooien. Geen greintje respect heeft proximus nog voor hun jarenlange klanten
.

Enkel nog de prijs meer dan de index verhogen om "nieuwe" klanten binnen te halen met dure cadeaus.

Heeft proximus dan nog niet gehoord van churn rate? En de cost of churn to a company?

Google dat maar eens en doe je best om klanten te houden ipv af te stoten.
Na 30 jaar klant de zoveelste prijsverhoging en dan deze overbodige vraag over geschenken stellen??
Geen respect.
Reputatie 7
Badge +6
Beste leden, dit topic is in de eerste plaats een poll om te polsen wat voor al onze klanten het meest aantrekkelijk zou zijn, voor een eventuele toekomstige promotie, voor nieuwe en bestaande klanten. Voor de duidelijkheid: we willen weten wat al onze klanten denken over de geschenken. In de toekomst zullen we andere promoties lanceren, voor nieuwe klanten, maar ook voor bestaande klanten.

Uw opmerkingen over het verschil tussen nieuwe/oude klanten is niet nieuw en wordt wel degelijk ook in aanmerking genomen, dus het is nuttig voor ons om te bekijken welk type relatiegeschenk onze klanten prefereren. Ik wil u eraan herinneren dat het niet gaat om de promo op zich, maar om de inhoud van de promo. Hoe meer we weten over het soort geschenken dat onze klanten, bestaande en nieuwe, willen, hoe beter we hen iets nuttigs kunnen aanbieden. Vandaar de enquête.

Bovendien, voor degenen die ons al lang volgen op dit forum, hebben we dit topic bewust in de "Labo" sectie geplaatst, het subforum waar we onze klanten om hun mening vragen over toekomstige projecten, en niet in het subforum "Aanbiedingen & Promoties".

Mvg,
Wim
Je kan perfect naar een Proximus center gaan en je ganse Proximus pack opzeggen.
Van zodra dit gebeurt is ben je geen klant meer van Proximus, er is ook geen wet die je vanaf dan tegenhoud om jezelf opnieuw klant te maken bij Proximus en alsnog te genieten van promoties.

Men zal er u uiteraard proberen van te overtuigen dat dit niet mag, maar er is geen enkele wet die dit verbied en indien ze dit toch weigeren te doen dan kan je er desnoods een gerechtsdeurwaarder bij halen om een vaststelling te doen.
Reputatie 3
Badge +1
"Of jullie nieuwe klant zijn, of bestaande klant, jullie mening is voor ons belangrijk! Wat vinden jullie van onze eindejaarsgeschenken" Wat jullie bestaande klanten denken van jullie eindejaarsgeschenken enkel voor nieuwe klanten lijkt me inmiddels wel duidelijk!
Voor een smart TV ben ik eventueel bereid om mijn huidige pack om te laten zetten naar een Tuttimus pack
Reputatie 7
Badge +1
Beste leden, dit topic is in de eerste plaats een poll om te polsen wat voor al onze klanten het meest aantrekkelijk zou zijn, voor een eventuele toekomstige promotie, voor nieuwe en bestaande klanten. Voor de duidelijkheid: we willen weten wat al onze klanten denken over de geschenken. In de toekomst zullen we andere promoties lanceren, voor nieuwe klanten, maar ook voor bestaande klanten.

Uw opmerkingen over het verschil tussen nieuwe/oude klanten is niet nieuw en wordt wel degelijk ook in aanmerking genomen, dus het is nuttig voor ons om te bekijken welk type relatiegeschenk onze klanten prefereren. Ik wil u eraan herinneren dat het niet gaat om de promo op zich, maar om de inhoud van de promo. Hoe meer we weten over het soort geschenken dat onze klanten, bestaande en nieuwe, willen, hoe beter we hen iets nuttigs kunnen aanbieden. Vandaar de enquête.

Bovendien, voor degenen die ons al lang volgen op dit forum, hebben we dit topic bewust in de "Labo" sectie geplaatst, het subforum waar we onze klanten om hun mening vragen over toekomstige projecten, en niet in het subforum "Aanbiedingen & Promoties".

Mvg,
Wim

Trouwe klanten blijven in de kou staan. Premium club wordt ook al afgeschaft ? Moet zoiets zo lang duren. Kijk over de grenzen, vb Nederland - KPN en Vodafone/Ziggo. Hoe meer producten, hoe meer extra´s. Doe het volgende voor nieuwe en trouwe klanten. Maar een pakket Proximus Kompleet, dit is incl. Mobiel en doe dan dit. € 5 korting(Op mobiel), Dubbel zoveel MB´s, Gratis zenderpakket en samen MB´s delen (Indien meerdere GSM abo op hetzelfde adres). Dan doe je ook iets voor trouwe klanten. En als je nog iets extra´s wilt doen voor nieuwe klanten geef ze dan voor 3 of meer maanden een extra korting op het pakket gekozen.
Reputatie 5
Badge +1
Een suggestie om het probleem van geschenkjes voor vaste klanten op te lossen.
Start met een "anciënniteitsrekening" : vanaf de start van klant-zijn bij Belgacom ( destijds ) of Proximus krijg je per jaar klant een aantal punten, ook afhankelijk van het soort contract dat je hebt. Het één contract is al zwaarder ( duurder ) dan het andere. Zo bouw je over de jaren een tegoed aan punten op, die je zou kunnen spenderen aan korting, of geschenkje of iets dergelijks .
Het jaren klant-zijn wordt op die manier op een eerlijke manier behandelt .
't Is maar een suggestie en ik weet niet of dit voorstel al eens aangehaald werd.
Ro
Iets in die zelfde aard werd inderdaad al lange tijd geleden voorgesteld maar er is ook nooit iets van gekomen, wie weet deze keer wel …..
Reputatie 6
Badge +3
Beste cadeau dat je kan geven om bestaande klanten te houden: wie één jaar klant is, krijgt automatisch maandelijks 5% korting op factuur zonder dat de klant dit moet aanvragen.

Wie langer dan 2 jaar klant is, die krijgt automatisch 10% korting .

Je kan het ook spectaculairder doen door jaarlijks op factuur te zetten: "als trouwe klant wordt u beloond: deze maand betaalt u géén abonnement" (dat is slechts 8,3% korting maar spectaculairder dan maandelijks 10%)