Wat denk jij van onze support site?

Toon eerste bericht

30 Reacties

Ok, maar:

We moeten de klanten de tijd geven om eerste de FAQ te lezen. EN pas daarna de CHat aan te bieden.

, daar heb ik eerlijk gezegd toch wel mijn bedenkingen bij, iemand die de tijd niet wil nemen of de moeite niet wilt doen om eerst de faq door te lezen zal wel op één van die andere drie opties klikken om zijn vraag te stellen (bv. forum) en dan maakt het toch in feite weinig uit of daar ook het symbool van de "chat" ook zou bij die ander drie staan,
(van de veronderstelling uitgaande dat de opleiding rond is voor alle nodige agents)?
Reputatie 5
Badge +1
Hallo!
We zijn ondertussen reeds 21 april en zoals voorzien gaan we deze topic sluiten 😢.
We hebben heel wat nuttige informatie kunnen verzamelen (👍👍) waarmee onze ontwikkelaars aan de slag kunnen.
Ik wil dan ook iedereen bedanken die zijn mening heeft gegeven. Ik hoef niet te zeggen dat de meningen van onze klanten uiterst belangrijk zijn voor ons .
Eens er zaken in productie worden gezet zullen we jullie hierover informeren via deze topic.

Jullie hebben ongetwijfeld gemerkt dat dit de eerste maal is dat we zo'n initiatief gelanceerd hebben. Wees maar zeker dat er in de toekomst nog zullen volgen 👊.

Nogmaals bedankt en prettig weekend!

Steven
Reputatie 5
Badge +1
Nieuws, nieuws.

1 van jullie voorstellen werd reeds in productie gezet namelijk een woordje uitleg voor de gamers onder ons.
Je kan deze terugvinden via volgende link.
Aan de andere zaken werken we verder en zal binnenkort ook uitgevoerd worden.

Ik kan jullie ook al verklappen dat we in de loop van volgende week oa. een nieuwe actie lanceren. Stay tuned!
Reputatie 5
Badge +1
Guess who's back

Kijk maar op onze support pagina
Reputatie 5
Badge +1
Vandaag werden er opnieuw een paar aanpassingen gedaan aan de supportpagina.
Ga zeker eens kijken via deze link.

Nogmaals bedankt!

Steven