Beantwoord

Test van V7 decoder: Selectie!



Toon eerste bericht

94 reacties

Ik stel hier mss wel op de verkeerde post mijn vraag, namelijk of de huur van de V7 zal in toekomst alleen inbegrepen zijn voor tuttimus klanten, staat dit al vast ?
Ik ben ook kandidaat om dit te kunnen testen in al zijn facetten zodat dit een top product kan worden
ik heb al en tijd en v6 decoder toch ondervind ik nog problemen met de Synchronisatie van geluid en beeld daarom verwacht ik dat de komst van en nieuwe decoder de peoblemen ogelost zullen zijn daarom zou ik graag aan de test mee doen van de nieuwste decoder

Ik heb ook net een V7 gekregen om mijn V5 te vervangen. Mijn eerste indruk:

  • 5.1 geluid is zuiver nu (was een constant gekraak bij de V5)
  • Helaas zijn meeste TV kanalen in Stereo, en stuurt de decoder deze toch uit als 5.1, met enkel op R en L audiospoor geluid. Dit maakt dat de receiver geen PLII upmix kan doen en de Center/surround speakers niet werken. Zeer vervelend. Wat is de beste manier om dit te rapporteren aan Proximus?
  • TV gids is een ramp vergeleken met de V5. Die was daar pakken overzichtelijker.

Door het feit dat je het op het forum hier gepost hebt heb je het in feite al gerapporteerd aan Proximus en zullen de proximus forummedewerkers die kunnen doorgeven aan de de bevoegde specialisten van het TV team, als ze maandag hier de draad terug opnemen .

Reputatie 2
Badge +1

Beste Charlotte,

 

 

Ik heb jou een PB gestuurd, ik heb hier meermaals een vraag gesteld betreffende mijn selectie( zie pagina 1), maar steeds geen reactie…

 

Kan je a.u.b. op mijn vraag antwoorden ?

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Gregory, 

 

Ik heb je privé bericht reeds beantwoord.

Reputatie 2
Badge +1

Gregory, 

 

Ik heb je privé bericht reeds beantwoord.

Beste Charlotte,

 

Ik heb reeds het toestel mogen ontvangen, waarvoor dank!

Alleen heb op dit moment nog steeds geen toegang tot het betattest forum en dergelijke…

 

Kan u hiervoor het nodige doen ?

(PM reeds gestuurd maar na enkele dagen geen reactie, vandaar dit bericht op deze plek… ;-) )

Reputatie 7
Badge +6

@Instagreg Dat is bij deze in orde gebracht!

Nu enkele dagen de nieuwe decoder in 

gebruik. Het eerste wat ik wel wat mis is de tv gids. De nieuwe vind ik momenteel minder overzichtelijk. Per categorie wel duidelijk maar de volledige tv gids zoals we die van ervoor kennen mis ik wel.

Ook mede huisgenoten vinden minder hun weg in de gids, misschien vraagt dit wat tijd…

 

TUI: zie hier ook deze opmerkingen omtrent de V7 

https://nl.forum.proximus.be/wie-is-wie-49/welkom-aan-de-nieuwe-testers-v7-48260#post637194

 

Als ik nog op een reservelijst mag komen, graag! 🙂
Reputatie 2

Ik heb gisteren de decoder v7 ontvangen. Kunnen jullie me toevoegen aan het gesloten forum voor de testers. 

Reputatie 2
Badge +1

Heb hiermee contact opgenomen met de Proximus helpdesk omdat mijn Netflix app zeer vaak automatisch afsluit op mijn V6 decoder.

il heb daar medegedeeld dat ik V7 betatester was via het forum maar nog geen mail of dergelijk heb gekregen, deze persoon wist mij te melden dat dat dit voor binnen dit en 2 weken zou zijn... 

 

klopt dit ? 

ik ben tester maar het is me niet geheel duidelijk hoe ik aan het decoder v7 topic kan deelnemen. Interface op telefoon niet zo duidelijk

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb de info doorgestuurd via een privé berichtje @chaes 

Had graag mee gedaan, maar zag nu pas deze topic.
Ik hoop dat de V7 toch beter getest gaat worden dan de V6, want deze is toch een stuk instabieler dan de V5 mini vind ik. Veel problemen met de Netflix app.
Had graag mee gedaan, maar zag nu pas deze topic.
Ik hoop dat de V7 toch beter getest gaat worden dan de V6, want deze is toch een stuk instabieler dan de V5 mini vind ik. Veel problemen met de Netflix app.


Ik heb eigenlijk nooit problemen met Netflix. Dat gedraagt zich snel en heel performant met mijn V6.
Dit is een principe dat inderdaad over de jaren heen nog niet veranderd is dat klanten met de zelfde apparatuur
(maar er zijn wel nog veel andere parameters die meespelen in de totale link)
toch nog niet de zelfde problemen ondervinden hoe onwaarschijnlijk dit ook klinkt, het is daarom ook niet altijd even simpel als het lijkt om dan wek te kunnen achterhalen waar het verschil dan wel zit!
Dit is dan ook de reden dat in het verleden zelf na bv testen van een nieuwe decoder door zowel mensen van Proximus zelf als van klanten die geselecteerd worden, er niet zullen in zijn totaliteit kunnen voor zorgen dat er na deze testperiode er geen bugs zullen opduiken voor anderen of iedereen, trouwens moest het allemaal zo simpel zijn waarom zouden er bv nog problemen opduiken met de v6 of andere decoder, enfin het klinkt mss voor velen ongelofelijk maar het verleden heeft dit ook bewezen.
Om toch nog maar een klein bewijs te geven, hoeveel zijn er niet die nog altijd met de v5 problemen ondervinden en meestal met opnames en toch heb ik er tot nu toe geen ondervonden, enfin 't is maar één van de vele voorbeelden die ik hier aanhaal die al de revue gepasseerd zijn.
Maar laat ons toch positief blijven en hopen dat er na de testperiode niet al te veel bugs (en liefst geen meer) gaan opduiken ☺️

Reageer