Beantwoord

Test van V7 decoder: Selectie!



Toon eerste bericht

94 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik sta in de lijst om tester te zijn maar ik heb nog geen nieuws of bericht gekregen om mijn decoder te krijgen… ? 
 

wanneer mag ik deze verwachten ? 

Reputatie 2
Badge +1

Heb hiermee contact opgenomen met de Proximus helpdesk omdat mijn Netflix app zeer vaak automatisch afsluit op mijn V6 decoder.

il heb daar medegedeeld dat ik V7 betatester was via het forum maar nog geen mail of dergelijk heb gekregen, deze persoon wist mij te melden dat dat dit voor binnen dit en 2 weken zou zijn... 

 

klopt dit ? 

Is het binnenkort zodra de v7 uit is mogenlijk om je oude in mijn geval een v4 te laten omruilen door een v7

Ter info: Dit antwoord zal je pas krijgen te vroegste maandag als de proximus forum medewerkers zelf hier terug langskomen.

Reputatie 2
Badge +1

Beste Charlotte,

 

 

Ik heb jou een PB gestuurd, ik heb hier meermaals een vraag gesteld betreffende mijn selectie( zie pagina 1), maar steeds geen reactie…

 

Kan je a.u.b. op mijn vraag antwoorden ?

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Gregory, 

 

Ik heb je privé bericht reeds beantwoord.

Reputatie 2
Badge +1

Gregory, 

 

Ik heb je privé bericht reeds beantwoord.

Beste Charlotte,

 

Ik heb reeds het toestel mogen ontvangen, waarvoor dank!

Alleen heb op dit moment nog steeds geen toegang tot het betattest forum en dergelijke…

 

Kan u hiervoor het nodige doen ?

(PM reeds gestuurd maar na enkele dagen geen reactie, vandaar dit bericht op deze plek… ;-) )

Reputatie 7
Badge +6

@Instagreg Dat is bij deze in orde gebracht!

Ben even aan ‘t testen geweest:

  •  de oude tv-gids-layout vond ik beter
  •  de decoder is traag
Reputatie 2

Ik heb gisteren de decoder v7 ontvangen. Kunnen jullie me toevoegen aan het gesloten forum voor de testers. 

Ter info:  iemand van Proximus zelf, komt hier pas maandag terug langs op het forum.

ik ben tester maar het is me niet geheel duidelijk hoe ik aan het decoder v7 topic kan deelnemen. Interface op telefoon niet zo duidelijk

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb de info doorgestuurd via een privé berichtje @chaes 

Ik zou normaal ook moeten testen maar heb niks van info of een toestel ontvangen

Reputatie 7
Badge +4

@Marc Vanderheyden  Heb je dan wel een bevestiging gekregen dat je geselecteerd bent als tester ? 

Geachte

Eveneens ben ik ook tester maar heb nog steeds geen v7 decoder.

Is dit te wijten aan de Covid crisis?

Hopelijk kan hier snel de draad worden opgepikt zodat ook andere testers snel over hun v7 decoder kan beschikken.

Hopelijk binnenkort veel testplezier.

 

Ik heb ook net een V7 gekregen om mijn V5 te vervangen. Mijn eerste indruk:

  • 5.1 geluid is zuiver nu (was een constant gekraak bij de V5)
  • Helaas zijn meeste TV kanalen in Stereo, en stuurt de decoder deze toch uit als 5.1, met enkel op R en L audiospoor geluid. Dit maakt dat de receiver geen PLII upmix kan doen en de Center/surround speakers niet werken. Zeer vervelend. Wat is de beste manier om dit te rapporteren aan Proximus?
  • TV gids is een ramp vergeleken met de V5. Die was daar pakken overzichtelijker.

Door het feit dat je het op het forum hier gepost hebt heb je het in feite al gerapporteerd aan Proximus en zullen de proximus forummedewerkers die kunnen doorgeven aan de de bevoegde specialisten van het TV team, als ze maandag hier de draad terug opnemen .

Ik krijg nu een bericht over het al dan niet behouden van de decoder. Ik wens deze te behouden.

Reageer