Ontdek het nieuwe design van onze MyProximus overview-pagina en geef ons jouw ultieme feedback!


Reputatie 5
Badge +1
Hallo allemaal,

Enkele weken terug zijn we op dit forum een post begonnen om feedback van jullie te krijgen over onze MyProximus overview pagina. We zijn de laatste dagen druk in de weer geweest om zo veel mogelijk rekening te houden met jullie goede ideeën!

Jullie wilden volgende dingen graag zien:
  • Snel overzicht van de factuur en het verbruik
  • In één oogopslag zien of er iets dient te gebeuren
  • Loyalty punten in één klik inruilen
  • Eenvoudige header en navigatie
  • ….

Nu willen we jullie graag ons nieuwe design voorstellen! (zie bijlage).
Knap hé 😎 ! Maar wat vind jij er van?
  • Wat vind je goed?
  • Wat vind je minder goed?
  • Wat ontbreekt er nog?
Staat jouw suggestie er nog niet bij? Dan kan het zijn dat we het meenemen voor de volgende ontwikkelingsfase, omdat het op vlak van functionaliteit het systeem op dit moment iets te veel zou verzwaren.

Graag hadden we opnieuw wat feedback van jullie gekregen, om het design nog meer te optimaliseren alvorens ze in productie gaat.

Alvast bedankt!

Steven

This topic has been closed for comments

16 reacties

Reputatie 2
Kan het verbruik niet al getoond worden ipv een waarschuwing te geven.
Komt ook zo schrikkend over als je dat ziet staan op je pagina.
Qua vormgeving is het mooi en duidelijk.
Reputatie 7
Badge +2
hihihi, het is inderdaad nogal schrikken, lol. Ik zou het verbruik er ook bij zetten, al was het maar in het klein.

Voor de rest ziet het er wel overzichtelijk uit en het oogt ook wel wat mooier dan nu.
Reputatie 6
Badge +1
ziet er wel wat moderner uit
Reputatie 1
het ziet er moderner uit, maar het klopt dat eventueel het verbruik erbij mag staan.
voor de rest is het heel moeilijk om een feedback te geven op basis van een screenshot !
Misschien is het mogelijk om een demo te kunnen zien (video )of nog beter .. testen op een demo site met een dummy gebruiker of inschrijven als "beta" tester en zo feedbacks verlenen ... het zijn maar een paar ideeën ... :-)
groetjes,

jonay
Reputatie 3
Badge
Hallo allemaal,

Ik ben blij dat jullie het toch al mooi vinden ogen.

In verband met het tonen van het verbruik: Van welk product zou je dan het liefste het verbruik zien?


Misschien is het mogelijk om een demo te kunnen zien


Een demo is op dit moment echter nog niet mogelijk, omdat het hier enkel nog om de overview pagina gaat. De komende maanden zullen de andere pagina's van MyPrx ook vernieuwd worden en dan voorzien we wel een test-fase om te kijken of alle navigatie duidelijk is en werkt e.d. Hierover volgt ongetwijfeld later nog gecommuniceerd!

Groetjes,
Linde
o.a. gsm mobile data- en internet datavolume
Reputatie 3
Badge
o.a. gsm mobile data- en internet datavolume
We willen in de overview-pagina echt slechts een kort overzicht geven. Deze pagina dient eigenlijk vooral als navigatie naar de andere pagina's (waar meer details per product te vinden zijn).
Als we een verbruik op de overview-pagina zouden tonen, dan zou dat hoogstwaarschijnlijk maar van 1 product zijn. Aangezien sommige klanten heel veel verschillende producten in hun portfolio hebben, is het dus niet mogelijk om het verbruik van al deze producten te tonen.

Wat wel mogelijk zou kunnen zijn, is om het verbruik te tonen van het product dat de limiet heeft bereikt...
Dat is OK voor mij hoor, met de vorige interface vond ik ook alles gemakkelijk terug (is allemaal een kwestie van gewenning) en wat ik ook vreemd is dat ik met myproximus ook nooit of heel uitzonderlijk problemen gehad heb, in tegenstelling met zoveel anderen blijkbaar aan de klachten te zien op verschillende media.
Reputatie 7
Badge +2
Ik vind het voorstel om het volume van het product dat het dichtst bij zijn limiet over over zijn limiet zit een goede suggestie. Je zal dan in elk geval doorklikken om te zien wat er aan de hand is en als je dan je andere producten ziet, is dat prima.
Reputatie 2
Badge
Het oogt zeker al veel mooier en minder druk, maar ik zou nog wat kleine aanpassingen doorvoeren.

1/ Bovenaan in het banner zie ik een 'foto' van de aangemelde klant, m.a.w. 'Mijn account' zou ik zeker daar plaatsen. Beetje naar analogie met Google en misschien ook geen slecht idee om daar de link naar de mailbox bij te plaatsen?
2/Wat opent er onder 'notifications'? Is dat gewoon 'nieuws' / 'reclame' /zoals bij bvb de bankapplicaties, m.a.w. welk type meldingen kunnen we daar verwachten?
3/In de bovenste banner zeker de talen vermelden NL-FR
4/Wat staat er onder de knop 'Menu' in de bovenste banner?
5/Ik vind het 'schrikeffect' ivm 'extra verbruik' wel ok 🙂 en dit om zeker alert te blijven. Het 'real-time' (van zodra dat technisch mogelijk is) van vooral het mobiele verbruik mag er zeker ook bijgeplaatst worden.
6/ Die "You & Proximus" vind ik een beetje kleurloos. Beter in een paarse blok plaatsen met witte typo
7/ En ja graag een demo die aantoont (met navigerende bewegende muiswijzer!) wat er openvouwt of opent aan onderliggende pagina's bij het klikken op de verschillende knoppen en links. (ben de naam van het programma/tool waarmee je zo'n demo's kan maken even kwijt...)


Misschien is het mogelijk om een demo te kunnen zien



Groetjes,


Vortex_2017
Reputatie 3
Badge
Dag Vortex_2017

Bedankt voor je feedback! Ik formuleer hieronder op elk puntje een uitleg:

1) Mijn account komt daar inderdaad. Goed dat je dat zelf ook zou voorstellen, dat betekent dat wij ons goed in de situatie van de klant kunnen plaatsen. ;)
Mailbox komt voorlopig bij Producten te staan, maar het is wel het plan (nog niet concreet beslist) om dat ook via een icoontje bovenaan te doen in de toekomst. De mogelijkheden daaromtrent worden nog onderzocht.

2)We zouden ook notificaties naast het account-icoontje willen plaatsen. De inhoud hiervan kan bijvoorbeeld gaan van een melding dat je je factuur nog niet hebt betaald tot een aanbeveling van een product.

3) De talen blijven uiteraard veranderbaar bovenaan de pagina (maar dit staat inderdaad niet op deze screenshots).

4) Als je de knop menu opent, zal je kunnen doorklikken naar de onderdelen van de algemene proximus website (discover, producten, support). Omdat we de opmerking kregen dat er teveel headers stonden, hebben we beslist om die elementen via een menu'tje aan te bieden i.p.v. in een header zoals het nu is.

5) Real-time is zeker de bedoeling. We zijn er mee bezig om hier technisch gezien zo goed mogelijk op in te spelen.

6) 'You & Proximus' vind ik persoonlijk ook wat droogjes. We zijn in dialoog met de designers om daar iets beters voor te vinden. Wat vooral belangrijk is, zijn de links. Die moeten opvallen zodat de klanten makkelijk naar de juiste pagina kunnen doorklikken.

Hopelijk ben je met deze antwoorden voorlopig tevreden ;)

Groetjes,
Linde
Reputatie 7
Badge +2
Ik wil in ieder geval de Labo medewerkers van PX een pluim geven voor hun initiatief om klanten te betrekken bij deze nieuwe ontwikkelingen (MyProximus, v6 decoder). Ook de terugkoppeling na onze opmerkingen gebeurt vlot. Dankjewel hiervoor. 🍾
Reputatie 6
Badge +1
Inderdaad, goed bezig! Doe zo verder!
Reputatie 7
Badge +1
Inderdaad goed bezig maar zolang de oude niet werkt wat heb ik hier aan. Kan niets meer zien over mijn verbruik op mijn iPhone sinds 3 juni, kan op het web bij mijn verbruik geen mobiele data van 2 GB meer zien alleen van Free mobile surf anytime zien en daar wordt mijn data nu vanaf geschreven. Dit is een goed initiatief maar zorg er eerst voor dat de oude goed werkt. En die werkt gewoon niet. Je kan hier berichten over sturen naar het PX Team maar daar krijg je gewoon geen reactie meer op.
Reputatie 2
Badge
Op my proximus melden ze dit soms maar niet altijd (onder lijnstatus ) en ook als je belt naar 0800 22 800 wordt dit gemeld
" er zijn momenteel problemen in je regio, we doen er alles aan om dit zo vlug mogelijk op te lossen "

Misschien een idee om op MyProximus ergens opvallend in een widget de rubriek 'Status storingen bij Proximus' te plaatsen en dat men daar een real time 'update' kan vinden: tijdstip van start incident met samenvatting wat er gaande is, vervolgens verloop en zeker al finaal het tijdstip dat het incident zou opgelost moeten zijn.
Reputatie 5
Badge +1
We hebben weer heel wat nuttige info kunnen verzamelen waarvoor een welgemeende "dankjewel"
Onze "professoren" weten weer wat te doen 😀 .
Van zodra er een update komt over deze pagina, zullen jullie het als eerste weten!

Prettig weekend!

Steven