GSM-toestellen in ons Proximus Center - is ons gamma voldoende?

  • 5 December 2018
  • 7 reacties
  • 1046 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
Wanneer jullie een nieuwe gsm, een nieuwe iPhone of een nieuwe smartphone willen kopen, zijn de keuzemogelijkheden die jullie in ons Proximus Center vinden dan voldoende? Vinden jullie steeds wat jullie zoeken? Ontbreken er mobiele apparaten📱? Zo ja, welke en waar kan men ze kopen?

Proximus wil graag de mening weten van jullie, forumgebruikers, om zo nodig ons gamma mobiele toestellen in ons Proximus Center verder te verfijnen.

Laat gerust een commentaar achter waarin jullie keuze wordt toegelicht.

Alvast bedankt voor jullie medewerking 🙂

7 reacties

Er zijn toch genoeg winkel(keten)s die smartphones verkopen, en waarvan jullie de website kunnen bezoeken en hun aanbod bekijken?

Een echte keuze voor een specifiek toestel heb ik nu op het moment niet. Wel vind ik spijtig dat er een overaanbod is van (te) grote en (te) dure smartphones. Wil ik een smartphone die in mijn broekzak past is de keuze wel heel erg beperkt.
keuze genoeg, echter weinig voorradig.
iig iets wat tegenwoordig veel wordt aangeraden zijn Android One toestellen (o.a.Nokia, maar ook Motorola (voorlopig maar één of twee types) en toestellen van het Chinese merk Xiaomi. Dat laatste merk kent trouwens een opgang en wordt recent ingevoerd en ondersteund in Europa. Een kans voor Proximus in België?
het spioneren moet je er wel bijnemen ☺️
Er wordt hier meer gespioneerd door den Amerikaan (google, yahoo, facebook, Microsoft, .... ) dan door de Chinees ;)
😁 😁 😁
Inderdaad maar het was maar gewoon omdat ik op het internet er hier en daar wat over gelezen had ivm Chinese smartphones ...
Ik mis wel degelijk toestellen. Maar niet enkel in jullie aanbod, maar globaal gezien.
Alle toestellen worden maar groter en groter. Ik heb nu een samsung Galaxy A3 en dat vind ik echt het maximale formaat.
Jammer genoeg is zowat elk toestel groter...

Reageer