Nee nog niks gehoord.
We zien vanavond of het beeld op de tv al dan niet stopt en of de WiFi wegvalt.
Misschien ook eens navraag doen waarom de technieker onze proximus adapter van 99.€ samen met een oudere wifi booster heeft meegenomen?
Deze toestellen hebben wij op aanraden van jullie gekocht en we zouden ze graag terug hebben.
Mvg.luc
Hallo..
Nog steeds geen telefoontje gekregen van proximus dit terwijl er momenteel terug geen wifi is waardoor onze dochter geen les kan volgen.
Wel elke maand 160 euro betalen voor iets die maar half werkt.
Waar kan ik terecht met de proximus producten als we veranderen van provider?
hi, je zou ondertussen terug moeten verbinding hebben
hebben ze je hiervoor al gecontacteerd ?
Hallo..
Nog steeds geen telefoontje gekregen van proximus dit terwijl er momenteel terug geen wifi is waardoor onze dochter geen les kan volgen.
Wel elke maand 160 euro betalen voor iets die maar half werkt.
Waar kan ik terecht met de proximus producten als we veranderen van provider?
@LucDesoete Kan je je gegevens aanvullen in je profiel? Dan bekijken we het eens.
Zal nog even afwachten want ze gingen nog terugbellen .
Misschien wat voorbarig maar vrees dat na alle aanpassingen die ze hier nu gedaan hebben en er nog steeds geen verbetering is dat we na nieuwjaar misschien alsnog van provider zullen veranderen en dat na 25 jaar