Vraag

Feedback MyProximus App!



Toon eerste bericht

30 reacties

Dan is dit bij de nieuwe bboxen inderdaad anders die wifinaam home is dan de 2.4 GHz

Die wifi camera heeft waarschijnlijk nog zijn oude instelling behouden en probeert te verbinden met SSID = wifi-2.4-xxxx ipv met die SSID  home heb je daar geen handleiding van mss kun je dit zelf instellen als je op zijn interface zou binnen geraken.

 

Mss eens zoeken op het internet achter documentatie van je IPcamera of je dit zelf kun instellen bij bvb en smartphone kun je bij een bepaalde wifinaam (SSID) aanklikken om een oude wifinaam te vergeten.

Moest je in de interface van je ip camera kunnen zou je waarschijnlijk hem zelf kunnen opgeven om op de wifinaam Proximus-Home-1FC8 , wifi verbinding te maken.

Reputatie 7
Badge +4

@LucDesoete Ik vermoed dat er iets foutgelopen is bij het boeken van deze afspraak. Ik vind wel mijn memo terug voor nazicht, maar niet de afspraak van 4 feb. Ik vermoed dat ik een fout gemaakt heb bij het inboeken hiervan. Mijn oprechte excuses hiervoor. Dit was zeker niet de bedoeling. 

Hallo..

Nog steeds geen telefoontje gekregen van proximus dit terwijl er momenteel terug geen wifi is waardoor onze dochter geen les kan volgen.

Wel elke maand 160 euro betalen voor iets die maar half werkt.

Waar kan ik terecht met de proximus producten als we veranderen van provider?

 

Reageer