Vraag

Feedback MyProximus App!



Toon eerste bericht

30 reacties

Hallo..

Nog steeds geen telefoontje gekregen van proximus dit terwijl er momenteel terug geen wifi is waardoor onze dochter geen les kan volgen.

Wel elke maand 160 euro betalen voor iets die maar half werkt.

Waar kan ik terecht met de proximus producten als we veranderen van provider?

 

Reputatie 7
Badge +5

@LucDesoete Kan je je gegevens aanvullen in je profiel? Dan bekijken we het eens.

Zal nog even afwachten want ze gingen nog terugbellen .

Misschien wat voorbarig maar vrees dat na alle aanpassingen die ze hier nu gedaan hebben en er nog steeds geen verbetering is dat we na nieuwjaar misschien alsnog van provider zullen veranderen en dat na 25 jaar😔

FYI: indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat prox medewerkers hiermee direct aan de slag kunnen morgen.

Hallo.

Deze week hebben ze na veel storingen en ergernis de bbox vervangen ,daarbij hebben ze ook een drietal Wi-Fi versterkers geplaats.

Resultaat: Nog steeds hetzelfde .

WiFi weg.geen tv of stilstaand beeld en onze dochter kan niet in verbinding blijven voor de online lessen.

Daarbij hebben ze ook nog eens onze proximus adapter die we al eerder gekocht hadden gewoon meegenomen en zitten we nu nog eens met huur van twee versterkers. 

 

Reageer