Vraag

Feedback gevraagd - Nieuwe verhuis oplossing !

  • 25 November 2019
  • 27 reacties
  • 1014 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Dag allemaal! 

Proximus werkt aan een manier om een verbetering te kunnen doorvoeren die onze klanten wel wat angst bezorgt: verhuizen !

We hebben een hypothese gemaakt hierover en willen echt graag jullie mening voor we verdergaan.

Het idee dat we in gedachten hebben gaat als volgt:

  • Je beschikt nog niet over een modem. In dit geval komt één van onze technici bij je thuis om een stressvrije installatie te garanderen. 
  • Je beschikt wel al over een modem in de nieuwe woning. In dat geval verlies je geen tijd meer: Maak verbinding met MyProximus, via de app of online, en activeer de modem in een paar stappen. Je kan deze koppelen aan de hand van je klantnummer en het nieuwe adres. De activatiedatum van de services kan je ook zelf kiezen: volgende week, de volgende dag of zelfs dezelfde dag! Cool, toch? :wink:

En de decoder dan? Ben je al klant en nam je deze mee? Danzij de plug-and-play-installatie hoef je alleen maar de kabels aan te sluiten om van internet en televisie te kunnen genieten. 
Je bent nog geen klant of je beschikt nog over geen decoder? In dit geval sturen we dit rechtstreeks naar jullie woning.

Kijken jullie er naar uit om dit proces 2.0 te implementeren? Wij alvast ook! :thumbsup:

We willen graag aan jullie wensen blijven voldoen, daarom nodigen we jullie graag uit om jullie suggesties hier even door te geven!

 

Alvast bedankt!

 

Het Forum Team! 


27 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Dat was ook al een tijdje geleden. Nu heb ik geen problemen met mijn Sagemcom bbox3.Inderdaad het probleem met manueel invoeren van log-in gegevens geldt voor beide fabrikanten van de bbox3.

 

Het zal weer één of ander tijdelijke bug geweest zijn bij een update bij Proximus hun systeem.

Reageer