Vraag

Feedback gevraagd - Nieuwe verhuis oplossing !

  • 25 November 2019
  • 27 reacties
  • 1014 Bekeken


Toon eerste bericht

27 reacties

Het zal weer één of ander tijdelijke bug geweest zijn bij een update bij Proximus hun systeem.

Reputatie 7
Badge +4

Zou het niet wenselijk/opportuun zijn dat wanneer X van een locatie A naar een locatie B verhuist, zij/hij alle apparatuur (modem, decoder, …) meeneemt en haar/hem de mogelijkheid geboden wordt deze zelf aan te sluiten (“do it yourself”)

Trouwens een dergelijke werkwijze lijkt mij ook gepast voor nieuwe klanten

P.S.

Uiteraard mag daarnaast ook “een comfort installatie” aangeboden worden waarbij de betrokken meegenomen apparatuur door een Proximus-technieker geïnstalleerd wordt

Het toch regelmatig opduikende probleem van techniekers die niet komen opdagen, dient evenwel te worden aangepakt vermits het tot teveel ongenoegen leidt

Oplossingen waarbij apparatuur via bv. de Proximus centers ter beschikking gesteld worden en terug ingeleverd kunnen worden, dienen tevenss te worden overwogen (cfr. competitie bv.)

 

 

 

 

Reageer