Vraag

Feedback gevraagd - Nieuwe verhuis oplossing !

  • 25 November 2019
  • 27 reacties
  • 1014 Bekeken


Toon eerste bericht

27 reacties

doe het zelf bestond vroeger ook al, waarom het afgeschaft werd weet ik ook niet.

Doe het zelf zal meer voor klanten zijn die een beetje thuis zijn in de materie en in het ander geval zal een installatie door een technieker welkom zijn, natuurlijk werd vroeger in veel gevallen ook voor doe het zelf gekozen omdat het goedkoper was, tenslotte als de klant de keuze kan maken is er geen enkel probleem.

Inleveren van apparatuur is nu ook al mogelijk op twee manieren, namelijk zelf binnen brengen in proximus center of opsturen via pakjesdienst, dus daar moet al in feite niks veranderen.

Reputatie 7
Badge +4

Zou het niet wenselijk/opportuun zijn dat wanneer X van een locatie A naar een locatie B verhuist, zij/hij alle apparatuur (modem, decoder, …) meeneemt en haar/hem de mogelijkheid geboden wordt deze zelf aan te sluiten (“do it yourself”)

Trouwens een dergelijke werkwijze lijkt mij ook gepast voor nieuwe klanten

P.S.

Uiteraard mag daarnaast ook “een comfort installatie” aangeboden worden waarbij de betrokken meegenomen apparatuur door een Proximus-technieker geïnstalleerd wordt

Het toch regelmatig opduikende probleem van techniekers die niet komen opdagen, dient evenwel te worden aangepakt vermits het tot teveel ongenoegen leidt

Oplossingen waarbij apparatuur via bv. de Proximus centers ter beschikking gesteld worden en terug ingeleverd kunnen worden, dienen tevenss te worden overwogen (cfr. competitie bv.)

 

 

 

 

Reageer