Beantwoord

Apple Watch 3 met 4G

  • 10 December 2017
  • 8 reacties
  • 3164 Bekeken

Badge +1
Zoals iedereen wel weet is een tijdje terug de Apple Watch 3 uitgekomen. Er is ook een versie uitgebracht met 4g ondersteuning maar is nog niet beschikbaar in België omdat geen enkele provider hiervoor ondersteuning bied.
Is hier vanuit Proximus een vooruitzicht om dit toch te ondersteunen?
Zoja, hoelang zullen we hierop nog moeten wachten? Zal hiervoor een meerkost aangerekend worden op de gsm factuur en wat zou dit dan kosten?
icon

Beste antwoord door WouterM 11 December 2017, 16:54

Bekijk origineel

8 reacties

Er zitten er al enkele op het forum op dergelijk antwoord te wachten 😉
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Michiel!

Momenteel is er inderdaad nog geen concrete info bekend over de simkaarten die compatibel zijn met de Apple Watch, zodra hier meer info over is zal dit zeker gecommuniceerd worden naar onze klanten.

Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Wouter
Badge +1
Hallo Michiel!

Momenteel is er inderdaad nog geen concrete info bekend over de simkaarten die compatibel zijn met de Apple Watch, zodra hier meer info over is zal dit zeker gecommuniceerd worden naar onze klanten.

Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Wouter


Dag Wouter

Misschien kan je u beter informeren want de Apple watch heeft een ingebouwde simkaart dus Proximus moet geen compatibele simkaarten hebben maar softwarematig deze ondersteunen. Ik kan moeilijk heloven dat er bij Proximus nog niet gepraat is over ondersteuning hiervan.
Ik dacht dat Proximus vooruitstrevend wilde zijn maar dit is nu een reden waarom Proximus altijd achter komt op andere landen. Ik denk niet dat je enkel moet kijken naar een Telenet of ...

Kan je dit toch eens intern navragen?
Alvast bedankt
TUI: Mijn zuster heeft wel inderdaad al als antwoord gekregen dat ze dit nog niet ondersteunen maar ze verder zou op de hoogte gehouden worden wanneer het zo ver zou zijn!
Badge +1
TUI: Mijn zuster heeft wel inderdaad al als antwoord gekregen dat ze dit nog niet ondersteunen maar ze verder zou op de hoogte gehouden worden wanneer het zo ver zou zijn!

Dit heb ik hier ergens ook al gevonden op het forum maar dit vind ik niet echt een antwoord. Dat wist iedereen al dat ze dit nog niet ondersteunen. Misschien kunnen ze gewoon wat meer info gevens zoals we zijn er mee bezig en hopen dit bv in januari te ondersteunen. Of we zijn hier niet geintresseerd in en zullen dat niet ondersteunen in de nabije toekomst.
Zo weet je iets maar een antwoord van we ondersteunen het nu niet en we houden je op de hoogte, kan een robot ook antwoorden.
Hiermee wil ik niet zeggen dat de support mensen van Proximus niets doen maar krijgen niet de info of zoeken er niet naar.
Dan zullen we maar wachten op meer gedetailleerde info, of toch wat ze reeds mogen zeggen 😉
Kunnen we op de hoogte gehouden worden ivm status van deze vraag?

Zolang er geen schot hierin komt blijf ik wachten om de laatste versie van de Apple Watch te kopen
Er is al ondersteuning vanuit: Duitsland, England (UK) en Frankrijk.. Maar Vlaanderen loopt weer achterop in de lijn, ik dacht dat Proximus net vooruitstrevend en innoverend werkte?

Vergeet ook niet de volgende landen; Australië, Hong Kong, Japan, Singapore, Zwitserland, China, Puerto Rico, Canada en natuurlijk Amerika (USA).

Zou toch fijn zijn als België via Proximus in de lijst zou toegevoegd kunnen worden.

Reageer