Kan niet inloggen tv app


Gebruikersnaam en wachtwoord ingegeven
Krijg volgend bericht eerst aplicatie activeren ????

16 reacties

staat die actief aangegeven in je MyProximus > proximus.be/login
NB: voor een antwoord van iemand van Proximus zelf en verder afhandeling zul je moeten afwachten tot ze hier maandag terug langskomen.
zie ook > Klik Hier
Maar zelf al heb je alles gevolgd zoals het moet, dan nog moet Proximus soms tussenkomen om een instelling in je profiel te doen, zoals je in talloze topics omtrent dit probleem kunt vaststellen.
Reputatie 6
Badge +2
Dit zegt Proximus : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/welkom-bij-support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Reputatie 7
Badge +4
sjefke11, ik heb een aanpassing gedaan , het zou in orde moeten zijn.
Ik krijg ook steeds de melding dat ik geen toefang heb tot de app van proximus tv. Staat nochtans actief in mobn profiel
Reputatie 7
Badge +4
Dag Lore, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
Het lukt. Bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan.
Hallo, bij mij werkt de tv app ook niet. App eerst activeren, maar dit lukt niet.
Reputatie 2
Badge
Ook bij mij lukt het niet meer...
Ik krijg keer op keer dezelfde mededeling dat er een fout is opgetreden... Ook de browser-versie (Chrome, Firefox) werkt niet meer.

Telkens dit scherm als ik mij inlog op de tv app met de smartphone.
Reputatie 2
Badge
Wel.... Het kan toeval zijn, maar ik krijg plots vandaag een nieuwsbrief van Proximus binnen dat hun Proximus TV-app nu op alle netwerken in België én in de hele EU zou werken. Op alle netwerken in België? Ik denk dat ze Proximus als netwerk hebben overgeslaan! 😣
Reputatie 6
Badge +4
Hi Sven, kan je straks eens opnieuw proberen. Ik herconfigureerde de link van de Myprx account met de activatie code van de Prx tv app
Goede avond, ik heb gisteren en vandaag al paar keer geprobeerd mij in te loggen op de app proximus tv. tevergeefs..
Hij staat in ieder geval wel actief had ik gezien.

Alvast bedankt
Groetjes
Reputatie 7
Badge +4
Dag Filip, er zijn blijkbaar toch nog enkele problemen met de applicatie, mijn excuses. Onze diensten zijn op de hoogte en proberen het zo snel mogelijk te herstellen. Ik raad aan het sporadisch eens te testen komende uren/dagen. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Georgia, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
Reputatie 2
Badge
Dag Wim
Geen probleem met wachten. Het is gewoon vervelend. De ene moment werkt het, daarna niet meer. En het enige dat je krijgt als vermelding : "Er is een fout opgetreden!"... Dat is eigenlijk nog het meest vervelende. Die melding mag/kan/moet wel een ietsje specifieker zijn. Nu wist ik totaal niet of het aan mijn pc lag, aan een foutief paswoord, een software-conflict, een Proximus-probleem???
Groetjes, filip.

Dag Filip, er zijn blijkbaar toch nog enkele problemen met de applicatie, mijn excuses. Onze diensten zijn op de hoogte en proberen het zo snel mogelijk te herstellen. Ik raad aan het sporadisch eens te testen komende uren/dagen. MVG, Wim

Reageer