Vraag

Weer problemen met Proximus tv

  • 21 January 2018
  • 7 reacties
  • 307 Bekeken

Reputatie 1
geen proximus tv is dit weer een algemene panne?
sinds een uur geen tv meer

modem reset gedaan decorder reset maar op het scherm blijft er steeds bienvenue welkom staan
factory reset decorder helpt ook niet

7 reacties

hier ook, al 2 dagen terug geen verbinding met het netwerk..
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb problemen met 080022800 de oproep wordt onderbroken met een technische mededelingen in het Engels...

http://allestoringen.be/problemen/proximus

Op de storingskaart zit momenteel een enorme piek.
De laatste meldingen komen voornamelijk uit: Brussels, Antwerpen, Gent, Mechelen, Aalst, Roeselare, Turnhout, Kortrijk, Brugge, en Leuven.
bericht dat de technische dienst gesloten is vandaag, klopt dit of is dit terug een storing 😞 er staat van 8 tot 22 u 7/7..

spijtig dat dit weeral gebeurd, te veel problemen de laatste tijd..
Reputatie 6
Badge +2
bericht dat de technische dienst gesloten is vandaag, klopt dit of is dit terug een storing 😞 er staat van 8 tot 22 u 7/7..

spijtig dat dit weeral gebeurd, te veel problemen de laatste tijd..


Telenet heeft dit ook hoor...

Bezoek eens de Facebook Pagina van PX.

Zelf heb ik geen FB...
Reputatie 1
ik heb de dienst een uurtje geleden kunnen bereiken
ze wisten me te vertellen dat het door mijn decorder komt ???
we moeten nu wachten tot 23 januari vooraleer we een andere decorder kunnen gaan afhalen
dit wil zeggen 3 dagen zonder tv
dat noemen ze service ???
Reputatie 6
Badge +2
ik heb de dienst een uurtje geleden kunnen bereiken
ze wisten me te vertellen dat het door mijn decorder komt ???
we moeten nu wachten tot 23 januari vooraleer we een andere decorder kunnen gaan afhalen
dit wil zeggen 3 dagen zonder tv
dat noemen ze service ???


Een decoder wordt verzonden met de post. Of via Kiala.

Op eigen risico: zet de decoder uit ( zonder stroom ) en de zet de modem zonder stroom ( even de stekker er uit en er weer in )... nu gaat dat een tiental minuten duren voor alle lampjes weer aan gaan. ( van de modem )
Als alle lampje branden ( van modem ) ga je de decoder weer aandoen. Dat gaat ook even duren.
Het is normaal dat dit een 15 minuten duurt en soms iets langer. ( decoder )
Reputatie 1
Peter66
Het voorstel van u dat hebben we al meermaals geprobeerd zie deze topic bovenaan
Dit helpt niet
De decoder blokkeert op start software
En op tv staat bienvenue/welkom het logo en dan proximus we zijn nu 24 uur verder
Waar kan ik terecht om hiervoor klacht neer te leggen uiteindelijk zeker 3 dagen zonder tv en de factuur blijft maar verder lopen
Het leveren van decorder is voor de klant zeker geen verbetering vroeger ging naar een belgacom winkel en je was dezelfde dag geholpen
Nu moet je even goed op de baan maar het duurt een dag langer
En maar op tv beloven dat het in 2018 gaat verbeteren
Dat is het lachertje van het jaar

Reageer