Beantwoord

Proximus app op GSM

  • 2 December 2017
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Ik ben nieuwe klant. Ik tracht de app te activeren om op afstand opnames te kunnen plannen. Ik krijg telkens de melding dat de applicatie niet actief staat bij MyProximus, maar ik kan die nergens toevoegen. Bovendien stond er eerst een beheerder en nu is die weg.......
icon

Beste antwoord door AndyR 2 December 2017, 13:23

Bekijk origineel

2 reacties

Je bedoelt als je deze procedure volgt dat het niet lukt dan
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install_apps/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-apps/proximus-tv/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gs-tablet-of-computer.html
Reputatie 5
Badge +3
Hoi BaSy,

Vind je de vaste producten (Proximus tv, internet,...) terug in je MyProximus, indien niet ga je deze aan je MyProximus koppelen.

Werkt dit niet of is dat al in orde dan kan je ons best je klanten- of telefoonnummer doorsturen via privébericht en kijk ik het verder voor je na. Dit kun je door hier te klikken.

Reageer