Beantwoord

Proximus tv app en Proximus 11 app via 3G/4G

  • 22 October 2017
  • 2 reacties
  • 240 Bekeken

Momenteel lukt het mij enkel op via de proximus tv app en de proximus 11 app live te kijken via Wifi (thuis of bij andere waar ik op Wifi kan). Via 3G/4G lukt dit niet. Daar komt enkel de optie om iets op te nemen te voorschijn. Via 3G/4G lukt het enkel om naar 1 kanaal live te kijken. Namelijk kanaal nummer 180. In september lukte het nog wel om alles live te kijken. Heb al verschillende keren de apps opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds geen verandering. Ik vind dit wel redelijk ambetant omdat ik namelijk bijbetaal voor Belgisch voetbal en vermits ik niet altijd thuis ben, kan ik hiervan nu niet volledig gebruik maken. Iemand enig idee wat het probleem juist veroorzaakt?
icon

Beste antwoord door ThomasP 8 November 2017, 09:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kristof

Heb je hiermee nog steeds een probleem?
kan je ons anders via privebericht even je gegevens doorgeven ?

lijnnr of klantennr en login ?
dan kijken we dit voor je na

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
Reputatie 7
Badge +6
Dag Marienkristof, ik zag dat hier nog feedback omtrent gegeven was. Je kan de live TV bekijken via de Proximus TV app van op het Proximus netwerk en niet via andere operatoren. Gezien je een connectie probeert te maken vanop het mobiel netwerk van Mobile Vikings, zal dit dus niet werken.
Dit staat ook vermeld op onze support pagina.

Reageer