Beantwoord

Proximus TV app

  • 28 August 2017
  • 66 reacties
  • 892 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
In de app Proximus tv op de laptop kan je uw opnames bekijken in Bibliotheek.
Ik zie daar programmas staan zoals "crossing lines" die ik feite niet wens .
maar de vraag is hoe of waar kan ik deze verwijderen ,
icon

Beste antwoord door RobrechtB 29 August 2017, 08:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

66 reacties

Is het over ProximusTv-app van de windows store waarover je het hebt, want als je op deze opname klikt zou je de volgende opties moeten zien staan



als de optie niet hebt om te wissen zou ik eerst eens de decoder heropstarten door hem even stroomloos te zetten en dan nog eens kijken op de proxtv-app of je dan de optie krijgt.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Paul, staan die opnames ook in je opname lijst op de decoder? MVG, Wim
Reputatie 3
Badge +1
ik wel de app gedownload van windows.
Momenteel ben ik aan zee met de laptop en ben er in geslaagd die app te downloaden.
Ik zie de mogelijkheden bovenaan zoals bibliotheeek en bij het openen zie ik wat ik geprogrammeerd heb.
Nu zijn er dus zaken die ik wen ste verwijderen maar zie geen knop of andere mogelijkheid dit te doen.
is er ergens ee"weg" of handeling die ik moet doen om die knop terug te vinden zoals Martin aanduidt?
Ik werk op windows 7.
Maar, wanneer ik thuis op de TV kijk naar de programmaties en opgenomen programma's zie ik die niet ( netalsof ze niet waren doorgestroomd vanaf mijn smartphone.
Maar nu zie ik dat ze blijkbaar in de bibliotheek zitten en ik wens sommige te deleten of geplande programmatie verwijderen.
Sorry grote boterham en hoop dat iemand mij begrijpt.
Grtn
Jean paul
Reputatie 7
Badge +4
Normaal moet dit wel degelijk gaan als je op "mijn bibliotheek" klikt en dan op "opnames", je zou daar moeten kunnen selecteren en verwijderen.
Reputatie 3
Badge +1
zie wat ik vind bij OPNAMEN:
Reputatie 3
Badge +1
kan mijn printscreen niet invoegen , moet waarschijnlijk worden omgezet maar hoe?
Reputatie 7
Badge +4
Je zal dit eerst moeten opslaan als foto vermoedelijk.
jpdr,
dit is de volgorde die je moet volgen:
1)


2)


3)

Reputatie 3
Badge +1
Ik heb een heel ander beeld met het onderdeel BIBLIOTHEEK zonder dat pijltje.
Heb ik dan de foute app?kan de prscr niet meegeven .
Bestandsformaat word niet ondersteund, upload een .gif, .jpeg, .jpg of .png afbeelding.

Hoe doe ik dat ?
in welk formaat (.extentie) staat je printscreen opgeslagen?
Reputatie 3
Badge +1
kunt u hier iets uit maken BMP
Inderdaad het is een bitmap formaat
kan je het programma "paint" openen op je laptop en deze BMP importeren en dan terug opslaan als bv jpg

of online converteren zoals bvb: > http://convertimage.net/convert-a-picture/to-jpg/?s=bmp-to-jpg
Reputatie 3
Badge +1
prscr ok?

Dat is via een browser dat je werkt (http://proximustv.be) en hetgeen ik hierboven uitgelegd heb en de screenshots zijn van de windows-app uit de "windows store" geïnstalleerd op de laptop


Maar dit zal dan voor u niet te installeren zijn op windows 7
Reputatie 3
Badge +1
Ja, via Google: Proximus TV ingetkt en dan de 6de link ONTDEK ONZE APPLICATIES


Hoe kan ik dan de juiste downloaden ? Waar..
Reputatie 3
Badge +1
Ik zie uw antwoord morgen wel. het is al laat.ok.
Goede nacht.
Grtn
Jean Paul

PS ; ik zag daar , voor het installeren dat er minstens 8.0 moest zijn, ik werk met Windows 7.
Is dat de reden of zo ?
die windows store app "ProximusTV" kan je op window7 niet installeren je moet dus via een browser werken.
als je via google browser werkt: http://proximustv.be
zal je duidellijk zien staan naast je bibliotheek/opname


wissen kan je dus zeker niet
via browser Internet Explorer ga je die ook niet kunnen wissen

PS: inderdaad dat is de reden
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install_apps/particulieren/support/applicaties-apps/proximus-tv/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gs-tablet-of-computer.html
Reputatie 7
Badge +4
Indien je op Windows7 zit zal er geen App zijn. Apps zijn pas mogelijk van af windows 8.1 of windows 10.

Voor opnames via www.proximustv.be moet je nog IE gebruiken. De andere browsers staan alleen live Tv toe. Heb je al eens via IE geprobeerd ?
Wissen gaat met IE toch ook niet ? of gaat dit al ondertussen ?
Reputatie 7
Badge +4
Je kan opnames alleen via IE bekijken op dit moment. Maar wissen lijkt inderdaad ook niet mogelijk via IE. Hij kan best de app installeren op en smartphone of dergelijke maar op windows 7 Zal het niet mogelijk zijn daar deze dit niet toelaat.
Ok we zitten op de zelfde golflengte 😉
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Martin & Robbrecht,
Goede morgen,

Dus , Qua app zit ik wel goed maar het is mijn bestuursprogramma W7 welke dit belemmert.
Nu moet ik wel zeggen dat ik een programmatie heb kunnen doen en misschien hebt u het gezien dat er een rood cirkeltje rond die opname stond gisteren.
Zopas zie ik dat ik de opname niet kan bekijken wegens oncompatiliteit. Mogelijks wel via IE.

Ik had vroeger IE en bij een probleem heeft dehersteller er Google Chroom opgeplaatst, daar dit sneller werkt ,(?)
Ik ga nu niet meer beginnen met Google Chroom te verwijderen en IE te plaatsen. Misschien dat ik overschakel op W10.
Ik zal nu thuis eens zien of de opname is gebeurd.
Ik kan wel programmeren vanaf de Smartphone en zie de witte cirkel aanslaan maar heb al gezien dat de opname niet is gebeurd. Zou het kunnen dat mijn smartphone (3 jaar) ook al een verouderd type is .

Ik ga daar nu niet meer aan veranderen en leg me wel bij deze situatie neer in afwachting.
Grtn
Jean paul
Reputatie 7
Badge +4
Je kan chrome en IE naast elkaar gebruiken op en computer. Je bent niet verplicht maar 1 browser te gebruiken.

Het is mogelijk dat je de decoder en modem thuis eens moet herstarten maar normaal zou je via de smartphone deze moeten kunnen inplannen. Maar mogelijk is deze niet goed meer aangesloten.
RobrechtB,

moet de decoder echt ook opstaan (of standby) om met de app nPVR opnames te kunnen programmeren ?
Reputatie 7
Badge +4
Ja anders werkt dit niet zelfs al is het Npvr de decoder moet met het netwerk verbonden zijn.