Beantwoord

TV-gids op website Proximus tv


Reputatie 5
Badge +2
Bij mij is de tvgids maar te zien tot en met donderdag, op de tv is alles normaal en op de tv app ook,
Vrijdag en zaterdag zijn blanco!
Raar dat dit niet samen loopt, die drie ittems
icon

Beste antwoord door KimB 24 April 2017, 10:24

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +2
nog steeds hetzelfde vandaag, enkel tot donderdag te zien,
vrijdag,zaterdag en zondag blanco!!!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Valencia,

Ik heb net eens getest, bij mij staat alles er wel in tot maandag. Kan je eens een reset van je decoder doen? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Mvg,

Kim
Heeft een reset van decoder dan effect op de website TV-Gids ?
Reputatie 7
Badge +4
Oeps, sorry, titel niet gezien, dat heeft inderdaad geen invloed op de website.

Ook daar staat alles er op tot zondag.Heb je op verschillende websites getest? Indien dit nog niet gebeurd is, wis dan eens de cookies en kijk of je nadien wel alles ziet.
Inderdaad KimB, bij mij stond dit ook ingevuld tot zondag.
Reputatie 5
Badge +2
op internet explorer is alles te zien, op mozilla firefox, waar ik normaal op kijk is voor de drie laatste dagen voor de zeven eerste posten HD één, canvas,vtm enze niets te zien . Van af post 7 terug alles, een raar fenomeen.
Raar dat dit niet gelijk loopt voor alles
Reputatie 7
Badge +4
Ook in firefox zie ik alles tot zondag. Heb je je cookies al gewist?

https://support.mozilla.org/en-US/kb/delete-cookies-remove-info-websites-stored?cache=no
Reputatie 5
Badge +2
cookies verwijderd, het zijn nog enkel de HD zenders één, canvas, vtm, 4, vijf e, q2 die niet zichtbaar zijn , er komt al verbetering in
Reputatie 5
Badge +2
Vandaag alles ok en dit tot waar het loopt tot en met zondag 30 april
Reputatie 7
Badge +4
Ok, hou het in de gaten en mochten er toch nog problemen zijn laat het ons weten.

MVG,

Wim

Reageer