Beantwoord

Proximus komt zijn beloften niet na. Decoder wordt maar niet geleverd

  • 27 March 2017
  • 5 reacties
  • 272 Bekeken

Op woensdag 22 maart heb ik op telefoonnummer 080022800 de slechte ( niet-)werking van mijn decoder gemeld. Na nog een viertal contacten werd mij beloofd dat een decoder zou bezorgd worden binnen de 48 uur. Op zaterdag 25 maart nam ik opnieuw contact op en men beweerde dat de decoder werd aangeboden, doch gezien ik niet thuis was deze op een adres ( kiala - depot ??) werd afgeleverd.
Na telefonisch contact met dit depot werd mij gezegd dat er niets was afgeleverd. Na nog maar eens contact met dienst 08822800 en op mijn herhaalde vraag werd ik doorverbonden met de dienst magazijn ( depot ?) werd mij verzekerd dat wegens een misverstand de zending van een decoder niet was gebeurd en dat men er een zeer dringend zou opsturen.
Vandaag maandag 27 maart om 23 uur ben ik nog steeds wachtende!!!!!!!!!!!!!
Is dit nu de nieuwe - goede en zorgvuldige service van Proximus?
Betalen op tijd of afsluiten lijn -- niet leveren van nodige service = toch betalen of afsluiten.
ik vermoed dat ik best zou overstappen naar een andere leverancier om eindelijk TV te kunnen bekijken.
icon

Beste antwoord door AndyM 7 July 2017, 13:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Maurice,

Ik heb even voor jou nagekken en ik zie dat je decoder is toegekomen in het pick up point, zie :

https://www.kiala.be/benl/tnt/orderdetails/4BB9EEF3E7E46FE8E0533D01A8C02E28/Proximus%20Swap
Ook hier dinsdagavond met klantendienst gebeld ivm defecte decoder. Er zou meteen via een Kiala-punt in de buurt een nieuwe decoder bezorgd worden.
Heb gisteren (06/07) een sms gekregen waarin men laat weten dat Kiala weldra zal melden dat er een nieuwe decoder in het UPS-punt beschikbaar zal zijn. Tot nu toe niets meer gehoord of gelezen, gisteren dan zelf maar contact opgenomen met het Kiala-punt maar geen decoder geleverd.
Dag 3 zonder tv, maar de factuur zal wss wel ongewijzigd blijven.
Sorry maar deze werkwijze kan je moeilijk leuk en klantvriendelijk noemen.
En ik hoop echt niet dat we ook tijdens het weekend nog zonder decoder zullen zitten.
Reputatie 5
Badge +4
Hey JoseW, volgens de UPS tracking site, is je decoder vandaag toegekomen :

Vrijdag, 07/07/2017 op 12:35Afgeleverd op: Vrijdag, 07/07/2017 op 12:35 Pakket moet afgehaald worden voor: Vrijdag, 21/07/2017 Locatie winkel:

COMPUTER STORE
26 STATIONSSTRAAT
TESTELT, 3272 BE Mvg, AndyM
Idd, AndyM.
Heb vandaag namiddag terug telefonisch contact genomen met het Kiala-punt waar bevestigd werd dat de decoder was geleverd. Iets later (14u03) heb ik een sms ontvangen.
Dus, decoder is opgehaald en reeds geïnstalleerd.
Reputatie 6
Badge +3
De onmogelijkheid nog langer bij defect een decoder af te halen in een shop waar die makkelijk in voorraad kunnen liggen, dat is echt klantonvriendelijk .

Reageer