Triestige dag

  • 14 May 2013
  • 2 reacties
  • 463 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 684 reacties

Werkelijk triestige dag om vast te stellen dat Belgacom effectief ARD en ZDF geschrapt heeft. Zonder veel poeha en tralala ... gewoon een berichtje dat zij het betreuren .... wij betreuren het des te meer.


Communicatie is blijkbaar aan Belgacom niet weggelegd. Waarom geen duidelijk openbaar statement, waarom deze posten geschrapt zijn.


Of moeten we politiekers inschakelen die aan de minister de vraag openlijk kan stellen, waarom Belgacom als operator deze posten schrapt ?


En dan krijgen we er twee posten terug bij, die op dezelfde leest geschoeid zijn als alle programma's, met veel onnozel programma's en veel publiciteit . Jongens toch, triestig ... triestig .


En te weten dat we bij de analoge TV van Telenet weggegaan zijn, omdat zij juist die posten analoog schrapten en Belgacom deze in zijn aanbod had op digitaal net .


Laat ons hopen dat de kanalen vrij blijven en ze toch eens terugkeren ....


Maar ja, die hoop geeft Belgacom ons blijkbaar ook niet .....


In-triest !




2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Ik was in hetzelfde geval. In september 2009 ging ARD van de analoge kabel (samen met nog andere zenders). Uit onvrede met deze beslissing nam ik toen Belgacom TV (de analoge kabel behield ik echter). Nu is er een omgekeerde beweging. Ik heb nu Telenet dig.TV aangevraagd met enkel een preinstallatie (gratis) en een selfstarter pakket. Ze komen op 24.5. Ik zal dan toch ARD en ZDF kunnen blijven kijken en opnemen voor een minimum aan kosten. Omdat ik een gekochte V4 decoder heb, blijf ik TV in mijn Comfort pack behouden, anders kan ik de opgenomen programma's op mijn decoder niet meer bekijken. Ik zie het verder nog wel.



Beste Ro,

Gezien de buitensporige eisen van ARD en ZDF is Belgacom genoodzaakt beide
zenders vanaf 14 mei 2013 van het scherm te halen.

Belgacom verontschuldigt zich voor dit ongemak.

Vanaf 14 mei 2013 komen wel twee andere Duitse zenders (ProSieben en Sat.1) in het
basisaanbod.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer