Mijn decoder werkt niet meer! Deze blijft maar updaten (1u30) ongeveer al.. Kan ik hier iets voor doen of? Als de update bijna volledig is, begint hij opnieuw.
Ik heb hetzelfde probleem als Kim en zo vele anderen hier op het forum met de Proximus TV App: na aanmelden komt app steeds weer opnieuw op loginscherm terecht. Is er geen algemene fix of workaround beschikbaar?
Dag Yannick, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus account en je lijnnummer/klantennummer? Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
De proximus app werkt bij mij ook niet. Het beeld springt steeds terug naar aanmelden, ook geeft hij soms een melding dat ik iets moet aanzetten via myproximus, maar ik kan hier niks veranderen.
Telefonisch contact zoeken werkt ook niet, na 10 minuten aan de lijn te hangen wordt er gewoon random opgehangen.
Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Kan je via privé bericht naar het Proximus team je vaste lijn of klantnummer sturen en de login die je gebruikt?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.