Beantwoord

Proximus TV app werkt niet


De proximus TV app werkt niet. Elke keer verspringt het beeld terug naar aanmelden, nadat ik mijn login gegevens invoer.

Iemand?
icon

Beste antwoord door LinosD 10 April 2018, 13:43

Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Kim, kan je eens opnieuw proberen? MVG, Wim
Het werkt. Bedankt ??
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan.
Mijn decoder werkt niet meer! Deze blijft maar updaten (1u30) ongeveer al.. Kan ik hier iets voor doen of? Als de update bijna volledig is, begint hij opnieuw.

Reputatie 7
Badge +4
Dag Yannick, had je al eens herstart met schakelaar aan de achterkant? Indien dat niet zou helpen doe een factory reset zoals hier uitgelegd:



http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/part... MVG, Wim



Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als Kim en zo vele anderen hier op het forum met de Proximus TV App: na aanmelden komt app steeds weer opnieuw op loginscherm terecht. Is er geen algemene fix of workaround beschikbaar?
Reputatie 7
Badge +4
BenjaminS, ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu in orde moeten zijn.
BenjaminS, ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu in orde moeten zijn.
Opgelost, bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan !
Ik heb hetzelfde probleem als Kim. Springt steeds terug naar het aanmeldscherm.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even kijken of het nu wel werkt, Fentoozzzler?
Werkt! Thanks LinosD!
Goedemiddag,

Na het aanmelden op de app blijft het 'Proximus Tv beginscherm' laden en krijg ik geen vervolg. Kan u mij helpen?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Yannick, kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus account en je lijnnummer/klantennummer? Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Beste,
Ook bij mij werkt de proximus TV app niet. Elke keer verspringt het beeld terug naar aanmelden, nadat ik mijn login gegevens invoer.
Reputatie 7
Badge +3
luckyluc ik heb een kleine aanpassing gedaan, kan u nog eens testen aub. Groeten ELs
Els,
Nu werkt het. Prima alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +3
luckyluc blij dat te horen, een fijn weekend gewenst. Groeten Els
Beste,

De proximus app werkt bij mij ook niet. Het beeld springt steeds terug naar aanmelden, ook geeft hij soms een melding dat ik iets moet aanzetten via myproximus, maar ik kan hier niks veranderen.
Telefonisch contact zoeken werkt ook niet, na 10 minuten aan de lijn te hangen wordt er gewoon random opgehangen.
Reputatie 7
Badge +4
Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Kan je via privé bericht naar het Proximus team je vaste lijn of klantnummer sturen en de login die je gebruikt?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Kim
App ook al op andere devices geïnstalleerd en ook hier gebeurde hetzelfde.
Eveneens via de webpagina inloggen lukt niet.
Proximustv app werkt niet. Hulp aub
Reputatie 7
Badge +4
Dag Maarten, kan ik je klantennummer krijgen via privé aub? Dan probeer ik het op te lossen. MVG, Wim
PS: Privébericht sturen (klik hier)
Hier werkt de app ook nog niet op mijn tablet. Nochtans android 7 versie.

Reageer