Klachten


Tot over een dik half jaar geleden was ik een te vrede klant, al enkele jaren. Tot de hel begon en naar tutimus overschakelde. Er wordt al maanden te veel aangerekend en niemand doet er iets aan. Er is zelfs een kantoor van hun die mij de raad gaf om rechtstreeks naar een ombudsdienst, en niet die van proximus, te gaan. Ook zij weten mij niet te helpen. Het kantoor in Hasselt als in Diest hebben al pogingen ondernomen maar zelfs daar wordt geen gehoor aan gegeven.
Voor mij dus naar een ombudsman, test aankoop gaan. Het is en schande, iets ontwikkelen maar verder kunnen jullie geen service bieden.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag nathalie h,

Graag ontvang ik meer info over hetgeen betwist wordt op de factuur.

Groetjes,

Antonella
Beste,
De klachten die zowel via het kantoor van Hasselt als Diest ingediend zijn kan ik niet laten zien maar jullie wel. Ik kan alleen zeggen dat ik in december overgeschakeld ben naar tutimus. Deze is pas enkele MAANDEN later geactiveerd. Dan had ik 3maanden gratis netflix die toch aangerekend werd. Een abl met onbeperkt sms maar deze worden toch op het abl aangerekend. Jullie eigen kantoor gaf de raad om naar een ombudsdienst te gaan. Jullie kantoor kon de klachten zien staan, die ze zelf ingegeven hadden, maar werden niet behandeld, ze stonden nog altijd open, al maanden.
Reputatie 7
Badge +3
Dag nathalie h,

Er is een dossier in behandeling bij onze IT-diensten om je pack correct aan te passen, onze diensten doen het nodige.

Ik laat de facturatie nakijken en rechtzetten waar nodig met dossier 30338761, onze excuses voor al het ongemak.

Groetjes,

HeidiE
Beste,
Ik zie dat er wat in behandeling is, maar ik hoop dat dit een grap is. Het is toch niet zo moeilijk om het eens juist te doen. Wat is er gebeurd: toen ik op vakantie was kreeg mijn zoon een sms dat er een pakje zou geleverd worden en dat wij hiervoor moeten thuis zijn. Dat ging niet maar blijkbaar kan ik dit ook nergens afhalen. Dan doe ik mijn brievenbus open en zit de volgende foute factuur er in. WEERAL STAAN DE SMSJES EXTRA AANGEREKEND, net zoals de vorige factuur, ONDANKS HET PAKKET ONBEPERKT SMS HEEFT.
Eerst zou ik graag willen dat ik alles terug gestort krijg van al mijn facturen zoals de vorige aangerekende smsjes en de zogezegde gratis netflix en ;;;;voordat je doosjes opstuurd.
Er gaat ook blijkbaar een stopzetting komen dus ga ik wel dat doosje misschien nodig hebben.
Dus is het mogelijk dat ik eerst en vooral een correcte factuur krijg en de te goede terugkrijg. En dat ik de simkaarten kan afhalen of ontvangen voor dat ik straks ook niet meer kan bellen. Dan ontploft hier iets.
Idem hier. Overgerschakeld naar Tutimus op 11/7. eerste factuur dat nu binnen komt is dubbel zo hoog als vroeger. En er is enkel 1 GSM toegevoegd. Na contact met helpdesk, hemel en aarde moeten bewegen om het uitgelegd te krijgen.
Na 30 minuten discussie, kreeg ik als antwoord dat factuur zal aangepast worden. Ik ben momenteel wachtende op de beloofde bevestigingsmail.
Indien het niet in orde komt, stop ik mijn contract bij Proximus.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Nathalie, begrijp zeker en vast de frustratie, deze is iets achterliggend, moet dus ook door onze IT dienst opgelost worden, hiervoor loopt er reeds een dossier, wensen ons te excuseren voor de duur hiervan! Groetjes, Nicky
Idem hier. Overgerschakeld naar Tutimus op 11/7. eerste factuur dat nu binnen komt is dubbel zo hoog als vroeger. En er is enkel 1 GSM toegevoegd. Na contact met helpdesk, hemel en aarde moeten bewegen om het uitgelegd te krijgen.
Na 30 minuten discussie, kreeg ik als antwoord dat factuur zal aangepast worden. Ik ben momenteel wachtende op de beloofde bevestigingsmail.
Indien het niet in orde komt, stop ik mijn contract bij Proximus.

Beste
Ja daar heb ook al dikwijls aangedacht maar ik moet nog veel geld terugkrijgen en ik hou niet van dikwijls te veranderen. Het loopt overal wel eens mis alleen proximus lost het niet op. Ik ben al zeker 4keer naar Hasselt gereden en naar diest geweest en 100 KEER gebeld maar de enige die er beweging in zet is de persoon die hier op de forum antwoordt.
Hopelijk neemt deze uw dossier ook.
Dag Nathalie, begrijp zeker en vast de frustratie, deze is iets achterliggend, moet dus ook door onze IT dienst opgelost worden, hiervoor loopt er reeds een dossier, wensen ons te excuseren voor de duur hiervan! Groetjes, Nicky
Beste
Dat kan goed zijn dat de IT het kan veranderen naar de toekomst maar al mijn vorige facturen, zoals deze waar ik weeral ongeveer 40€ te veel ga betalen, moet ik ook terug betaald krijgen.
Dit is niet voor een IT maar gewoon iemand van facturatie die de facturen eens nakijkt en terugstort. Ik ben geen bank waar jullie geld kunnen lenen.
FUSTRATIE IS NAAR WOEDE AAN T GAAN. En dan tel ik niet mee al de keren naar Hasselt, Diest rijden. De telefoontjes de NAFT DE PARKING. Nu ik ben al blij dat u er beweging inkrijgt en dat iemand probeert er iets aan te doen.
En hoe zit het met het doosje dat ze verstuurd hadden tijdens mijn vakantie, en dus niet kon in ontvangst genomen worden. Als ik de brieven begrijp ga ik een andere sim nodig hebben en wordt alles op de oude afgesloten. Straks kunnen we ook niet meer bellen haha.
Kan er iemand alles eens uitleggen wat ze gaan doen en wat ik moet doen om dit te voorkomen en hoe ik mijn geld terugkrijg.
Dit zou zo fijn zijn
Reputatie 7
Badge +4
Dag Nathalie,

Ik zie dat er een dossier 30338761 is opgemaakt voor de bevoegde dienst. Ook is genoteerd dat je de laatste factuur voorlopig niet moet betalen.

We laten je zeker nog niets weten ivm de oplossing.

Alvast excuses voor het ongemak.

Mvg, Koen
Beste Koen,
I s het misschien mogelijk dat er iemand belt om alles te overlopen. Want als ik de laatste brieven goed begrijp gaat dit fout zijn. Ik denk dat de veranderingen die ze willen uitvoeren fout begrepen zijn. Ze zullen er zelf niet meer aan uitkunnen gezien er al op zo veel verschillende wegen naar een oplossing is gezocht.
De facturatie kunnen ze zelf wel uitrekenen volgens mij. Ze weten zelf wel wat er standaard inbegrepen is en wat er toch bijgerekend wordt.
MVG
Nathalie
Reputatie 7
Badge +3
De dossierbeheerder zal je contacteren! Grt, HeidiE
beste,

Kan je de dossierbeheerder laten contacteren op het andere nummer. Wij hebben 2gsmnummers maar het nummer dat jullie aangeven is van mijn zoon, dus het nummer dat eindigt 531 is het hoofd en contactnummer
Ook bij ons dezelfde problemen. Sinds enkele maanden zijn de rekeningen die we krijgen echt overdreven (tot 70euro teveel gerekend op factuur). Het geld gaat wel elke maand van de rekening, maar als je belt naar 080022800, vragen ze om geduld te hebben. (en dat begint stilaan op te geraken!!!!!!!!!!!)
Ook onze klacht (30364964) is nog steeds in "behandeling". Wanneer Proximus nog een rekening stuurd, gaat deze ook onder "behandeling" bij mij. Ze zullen heel snel een herinnering sturen, en andere kosten aanrekenen.
Elke minuut die we bellen, elk sms die we versturen en elke MB dat we surfen word aangerekend. Terwijl we toch Tuttimus hebben als abon.
BESTE,
Nog steeds niet opgelost. Wat is de bedoeling van deze brief. Jullie sturen een brief waarin staat vermeld dat ik nu bijna 40€ minder moet betalen. De rest is het niet betwiste deel. NEE IK BETWIST DE GANSE FACTUUR EN DE VORIGE. Gisteren heb ik nog telefonisch contact gehad en ook deze dame bevestigde dat het niet juist is. Maar deze dame had er zoveel werk aan dat ik af en toe moest vragen of er nog iemand aan de lijn had. En hierop zei zij ja maar ik heb hier veel werk aan. Toch viel de lijn weg. Ook werd ik niet opgebeld. Dus nu weet ik weer niet hoe het verder gaat.
Kunnen jullie alles eens fatsoenlijk nakijken en me iets laten weten. Liefst telefonisch.
De dossierbeheerder zal je contacteren! Grt, HeidiE
Beste
Tot heden nog geen contact gehad van mijn dossierbeheerder. Wel een brief waarin jullie mij zeggen dat ik 40 € minder moet betalen. Maar het kan toch niet zijn dat jullie met de natte vinger zomaar een bedrag aftrekken, omdat ik schrijf ongeveer 40€. Ik betaal niet een foute factuur dus verwacht ik van jullie een correcte factuur en een credit nota van mijn laatste factuur. En daarboven op een rechtzetting van de vorige facturen gezien dat er op elke factuur wel ergens fouten staan. Is dat nu echt zo moeilijk.
MVG

Reageer