Beantwoord

Klantendag Planckendael

  • 27 June 2017
  • 5 reacties
  • 272 Bekeken

Ik ben klant bij jullie en vond het heel fijn dat proximus een leuke klantendag in petto had. Ik heb in totaal 6 ticketten aangekocht en 2 parkingticketten.
Ik en 3 andere personen waaronder mijn zoontje waren vroeg vertrokken. Het was ons wel al opgevallen dat het een groot succes was en je over de koppen kon lopen.
Mijn zoon zijn meter ook al jaren trouwe klant bij jullie sukkelt met haar gezondheid waardoor ze met een vriendin maar een halve dag zou komen.
Ze kochten 2 tickets en ook een ticket voor de parking. Omstreeks 12.30u zijn ze toegekomen en konden ze de parking niet meer op daar deze allen al volstonden. Ze moesten dan maar naar Mechelen station rijden om zich daar te parkeren en met een bus te komen.
Waar ze al absoluut niet blij mee waren. Uiteindelijk zijn ze dan toch maar tot daar gereden en bleek er ook geen plek te zijn. Waarop ze dan maar in Mechelen iets zijn gaan eten. Hun zin was ook weg wat ik kompleet begrijp.
Blijkbaar hebben ze dit dan toch niet goed ingeschat en hadden ze dan ook maar beter een beperkter oplage tickets verkocht.
U kan volgens mij ook zien dat deze tickets niet uitgescand zijn geweest.
Ik zou het dan ook meer als logisch vinden dat ze hun geld terugbetaald krijgen.
Want dit was me wel een serieuze domper.
Wij zijn overigens wel kunnen gaan waarvoor dank, buiten de masale opkomst was het zekers in orde.
Ik hoop dat dit opgelost word want ik vind dit zelf ook beschamend helemaal geen reclame en vind het zeer spijtig dat ons dagje uit met hen zo in duinen is gevallen.
Bovendien heb ik hierover een mail gestuurd naar info@ticketweb.be maar helaas geen antwoord ontvangen.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 28 June 2017, 15:05

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag olijfje2612,

Hiervoor kan je best contact opnemen met Tickoweb.

Stuur een e-mail naar info@tickoweb.be of bel naar 078 05 02 05 (bereikbaar tijdens de kantooruren).

Groetjes,

Antonella
Bedankt voor de tip @AntonellaD. Maar naar tickoweb had ik reeds gemaild en tot op heden nog geen antwoord ontvangen. En op het telefoonnummer krijg ik ook helaas geen gehoor?

Mvg,
Sin-ja
Reputatie 7
Badge +4
Dag Olijfje

Wij kunnen je via deze weg niet verder helpen hiermee en zoals Antonella zei moet je dit doen via Tickoweb.

Mvg,

Koen
Reputatie 7
Badge +1
Dag Olijfje
Wij kunnen je via deze weg niet verder helpen hiermee en zoals Antonella zei moet je dit doen via Tickoweb.
Mvg,
Koen

Hoop dat PX hier leer uit trekt. Spreid dit over meerder weekends en zorg ook voor een aantal rekening houdend met de gewone bezoekers die er dan komen. Anders is dit een overrompeling voor een park. Ben meer voorstander dat er voordelen komen voor alle PX klanten, zoals kortingen, TV pakketten etc. Bij dit kunnen geen 1.4 miljoen klanten aanwezig zijn. Andere dingen kunnen ze wel van profiteren.
Ik heb inmiddels reactie gehad van tickoweb. Waarvoor dank!

Reageer