Vraag

Comfort oude formule te duur?


(mogelijk staat dit in de verkeerde rubriek?)
'k Weet wel dat PX liever heeft dat men voor de nieuwe packs gaat maar men had mij wel iets kunnen laten weten toch over oud versus nieuw? Ik kom er nu op uit dat ik mijn korting verlies (waarvan ik niet eens wist dat ik ze kreeg! zoveel voor de informativiteit van PX naar de klanten!) en nu voor dit comfort pack 70,85 € betaal! OK, ik heb een sim kaart erbij (die ik niet gebruik) maar als ik mijn prijsevolutie bekijk over het laatste handerhalf jaar dan zitten daar toch een paar rare sprongetjes in ... denk ik.

Ga ik nu op de web site kijken naar de aangeboden producten, dan zie ik Familus staan voor 67 € (en "neen" ik hoef helemaal geen bundels!) tijdelijk(?) in promotie voor 42 € maand gedurende 6 maanden (nog een staaltje rare rekenkunde als men daar "zonder bundel aanvinkt"!)
Klopt dat soort info? Kan iemand van de crew dat hier bevestigen aub?
Waar zit het addertje?

10 reacties

ik ben niet van de crew, maar geef je wel mee, dat het enigste dat ik zeker weet is, dat bij het aanvinken van
"Ik wil geen tv-bundel" dan van je packprijs € 7,95 af gaat.

Omtrent de addertjes, dit laat ik liefst aan de crew over 🙂
Badge +4
De oude Comfort formule heeft nog een prijsverhoging gekregen en de nieuwe packs niet, men wil gewoon zoveel mogelijk mensen naar hun nieuwe packs lokken op de Familus , Tuttimus (maxi formule)
Als je recht hebt op een korting dan kan een familus zelfs nog aan 60 € ipv 67 € en heb je toch int + Tv + TF.

Het is eigenlijk toch raar dat ze Comfort nog gebruiken/ verkopen in andere packs
int + TV = comfort ( 55 € )
int + Tv + Gsm = comfort

Ook zou de Upload van Comfort mogen verhogen vind ik, is al paar jaar op 6 Mbps vanaf

Zelfs Telenet hun start abo Basic internet komt al op 50 / 5 Mbps vanaf 26/06
Dan kan PX misschien hun start ook op 5 brengen, Comfort naar 10 en Maxi 15 Mbps Up.
Als je recht hebt op een korting dan kan een familus zelfs nog aan 60 € ipv 67 € en heb je toch int + Tv + TF.

Daar zit het hem juist RedsFan en valt eigenlijk ook onder de noemer "addertjes", sommigen hebben toch al op het forum gemeld dat ze hun korting juist kwijt gespeeld hebben door over te schakelen van oud - naar familus pack.
Dus wanneer en wie heeft recht op korting (buiten privilege korting via werkgever bvb)?
Badge +4
Op een Familus en Tuttimus krijg je nog steeds korting van 10% (gezinsbond of via werkgever, Epp)
Op een Comfort niet meer.
Tot enkele maanden terug had ik Familus van 67€ met een korting van 10% = nog 60€ voor dit pack
Ok RedsFan,
maar Ik had het meer over de klanten die korting "trouwe klant" kregen of nog krijgen, (dus buiten Epp)
Waarom zijn er dan die dit niet meer krijgen op familus of tutimus?
waar ze dit vroeger wel kregen toen ze nog met oud pack zaten!
NB: het was ook bij sommigen enkel 10% op het internet deel van de totale packprijs.
Reputatie 7
Badge +1
Heb geen korting maar je hebt nog steeds 500 mb mobiele data gratis erbij. En maak daar veel gebruik van. Als ik Tuttimus pak ben ik dat kwijt en het goedkoopste mobiele data kost € 15 euro. Als ze dit omlaag konden brengen naar € 5 wordt het misschien een ander verhaal.
Reputatie 7
Badge +1
Wordt echt tijd dat de markt hier open wordt gegooid. Zie voorbeeld in Nederland. https://thuis.t-mobile.nl/pakketdetail?&i=a&t=a&b=a
Badge +4
Tja veel zal het hier niet goedkoper worden in belgie, tenzij men door de europese top wordt terug gefloten.
Reputatie 6
Badge +1
Ik kom er nu op uit dat ik mijn korting verlies... Waar zit het addertje?
Blijkbaar zijn mensen die swappen dan toch niet zo stom als je dacht... zie:
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/e-mail-adres-kiezen-40424
werkelijk? ... en wat heeft het ene met het andere te zien misschien ? appels en citroenen ... djeezes, ze worden plots weer dikker gezaaid op het forum, dit seizoen !

Reageer