Beantwoord

BBOX 3

  • 25 March 2017
  • 2 reacties
  • 312 Bekeken

We hadden vroeger bbox-2. De TV en de PC was verbonden met kabels.
In de acht jaar dat we daar gewoond hebben, slechts we misschien twee keer problemen gehad.
Geen internet, maar kort. We hebben bbox-2 gereset en het was opgelost.
We zijn verhuisd in oktober. Proximus heeft bbox-3 met plc adapters aangezien ons appartement met verschillen hoeken is niet eenvoudig met kabels te werken.
De eerste 4 maanden (oktober tot januari) werkte het prima.
De moeilijkheden zijn begonnen in februari. Geen tv en geen internet in het weekend.
Proximus gebeld. Technicus gekomen de maandag maar alles werkte. Hij heeft alles gecontroleerd en tenslotte d bbox-3 vervangen. Nog geen veertien dagen later, van het zelfde, geen wifi, geen internet en geen tv. Nogmaals gebeld, ze zeggen mij dat ik moet resetten. En dat ze mij naar kwartier gaan terugbellen. Ik heb gereset en ze hebben mij teruggebeld. Geen resultaat in het resetten. Ze gaan een technicus sturen. OK. De technicus is dinsdag geweest, maar alles werkte zoals de vorige keer. Hij is vijf minuten binnen geweest en gaat mij woensdag terugbellen.
Hij heeft woensdag teruggebeld en ik vroeg hem wat hij gedaan. Hij zei monitoring de lijn van ons. ok, alles werkte, hij zag geen problemen.
Ondertussen iedere week , donderdagavond begonnen? GEEN TV en GEEN INTERNET.
Gisteren vrijdag, internet en tv is ok. Gisterenavond onderbreking, het beeld stond stil, geen internet.
Gisterenavond laat internet is ok.

Het is irritant dat het nu wekelijks, en als de technicus komt in de week, dat alles ok is.
icon

Beste antwoord door jonathandr 25 March 2017, 20:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
kan je me in privebericht je gegevens doorsturen ?
dan kiijk ik je lijn even verder na

Mvg
jonathan
Reputatie 6
Badge +3
Probeer als niets werkt of je met kabels ipv PLC wel internet of tv hebt.
PLC is minder betrouwbaar.
Als het met kabels ook niet werkt dan zit het probleem tussen bbox en Proximus.
Werkt het wel met kabels dan zijn het de plc's

Reageer