Mijn geduld is op!

  • 16 January 2018
  • 6 reacties
  • 491 Bekeken

Betrefr klantennr 620724310

Nu is mijn geduld echt op!
Eind November een Tuttimus abonnement genomen met Tv toestel en Iphone 8.
Tv werd een week later als geleverd. Over het toestel werd niks terug gevonden,was blijkbaar niet in het abonnement bijgevoegd.
Vorige week tot ons grote verbazing kregen we een mail met een nieuw detail overzicht en waar de iphone 8 voor 149€ bij stond. Ook kregen we een mail van Dynalogic dat er 2 pakketjes zouden geleverd worden op 19 januari. Deze gewijzigd naar 20 januari.
Gisteren naar de Proximus winkel geweest omdat ik zag dat mijn abonnement zonder vraag zou gewijzigd worden van mobilus M naar L.
De verkoper heeft contact opgenomen met de klantendienst want er stond bij hem dat de bestelling voor de iphone 8 geannuleerd was.
Zegt de persoon van de klantendienst dat dus gisteren de iphone nog zou geleverd worden tussen 9h en 10h,het was inmiddels al 11h toen ik in de winkel was dus ik wist dat het niet kon want mijn vriend was thuis en heeft niemand gezien.
Ben naar huis gegaan omdat ze zeiden dat er waarschijnlijk vertraging was en de iphone sowieso werd geleverd,maar niemand gezien dus.
Heb ik naar Dynalogic gebeld en ze zeiden dat er enkel een levering stond op 20 januari.
Heb vandaag weer contant opgenomen met de klantendienst van proximus om te zeggen dat er zaterdag een levering zou gebeuren van 2 pakjes en welk dit exact is aangezien ik enkel de iphone verwacht. Deze dame bevestigde nogmaals dat de levering van de iphone geannuleerd was en we dus geen levering zouden ontvangen,ook zaterdag 20 januari moeten we niks verwachten!
Wat is dit voor een gedoe?! Jullie maken mensen blij voor niks + dat elke persoon die ik te spreken krijg een ander verhaal bovenhaald.
Mijn geduld is zo op,sta op het punt dan ook over te schakelen naar een andere provider en dit terwijl ik net klant ben geworden,echt triestig is dit!

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Sarah VdB,

Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Ik zou zelf ook zo reageren.Er is een klachtendossier 32471941 voor aangemaakt voor de bevoegde dienst.
Zij gaan het volledig nakijken en ook voor een oplossing zorgen.
Nadien nemen ze zelf terug contact met uu op om alles te overlopen.

Excuses voor het ongemak en ook dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.


Groetjes,

Joël
Vandaag 17/01 een brief gekregen van proximus dat op 15/01 de iphone zou geleverd worden tussen 8h en 13h,dus 2 dagen geleden. Dit is ook de dag die ze mij maandag wisten te zeggen in de proximus winkel. Maar niemand gezien dus. Dynalogic was hier ook niet vanop de hoogte,enkel dat ze zatedag 20/01 zouden leveren maar via de klantendienst moeten moeten we ook dan geen levering verwachten.
Reputatie 7
Badge +3
Beste Sarah VdB,


U kan dan best eens contact opnemen met Dynalogic op het gratis nummer 0800 15 690 met als ordernummer 2268981600.


Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,

Joël
Beste Joel,

Dat heb ik maandag reeds gedaan en zun kunnen enkel zien dat er een levering staat op zaterdag 20/01.
Maar u kan aannemen dat ik natuurlijk enorm twijfel aangezien ze bij proximus zeiden dat ik niks zal ontvangen wegens annulering.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Sarahvdb,

Uw order staat hier volledig in orde en Dynalogic zal de levering zeker uitvoeren.

Mvg, Koen
Gisteren de iphone ontvangen :D
Wel zat er een sim kaart bij tewijl we al een sim kaart hadden. Volgens de verkoper van de proximus winkel gaat het om een fout,aangezien hij ze scande maar was een lege kaart.

Reageer