Beantwoord

Samsung TV bij Tuttimus

  • 24 February 2017
  • 4 reacties
  • 272 Bekeken

Midden december hebben wij de aanvraag gedaan om over te stappen naar tuttimus, dit samen met onze verhuis, en hebben we er de TV bijgenomen
Lov van het feit dat de verhuis/aansluiting een drama was, zelfs nadat ik alles meerdere malen doorgaf(11 dagen zonder internet en TV, waarvoor mijn oprechte doch synische dank) is er nog steeds iets niet in orde.
Op dit moment hebben we nog steeds onze TV niet en krijgen we ook geen info meer.

Begin januari kreeg ik een sms met leverdatum. Een week erna weer een sms waarin stond dat de stock op was en de levering dus uitgesteld werd naar een latere datum IN JANUARI.
Eind januari opnieuw een sms waarin levering opnieuw uitgesteld werd maar deze keer zonder meer info.
Sindsdien blijft het enorm stil.

Wanneer mogen we de TV verwachten?

Klantnr: 618077161

Zeer gefrustreerde groeten
icon

Beste antwoord door AntonellaD 24 February 2017, 14:10

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Tom,

Aangezien hierover een ombudsklacht lopende is, zal je via de ombudsdienst op de hoogte worden gehouden.

Groetjes,

Antonella
De zaak bij de ombudsman ging over het feit dat jullie mij, nadat ik het nogthans voldoende door heb gegeven, mij 11 dagen zonder internet en tv gezet hebben en er nooit deftige reactie kwam buiten "maar daar kan ik niks aan doen".

Mijn vraag hier gaat over de leverin van de tv.
Maar zoals ik kan zijn uit jullie reactie die ik vandaag via de ombudsman kreeg, is er veel meer misgelopen dan dat.

De verantwoordelijke waar jullie naar verwijzen kan me morgen gerust eens opbellen en dan kan het meteen met de juiste persoon besproken en geregeld worden.

Jullie hebben mijn gegevens.
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

ik laat dit nakijken

Excuses voor het wachten

Groeten

tina
Reputatie 7
Badge +3
Goedemiddag,

mijn collega die het dossier behandelt, heeft geprobeerd je te bereiken. heb je het bericht op de voicemail kunnen beluisteren ?

We hopen dat het spoedig in orde komt.

Groetjes

Tina

Reageer