Bestelling Smartphone E-shop

  • 7 February 2017
  • 6 reacties
  • 751 Bekeken

Goede Morgen,

Ik heb gisteren naar maar een bestelling geplaatst in de E-shop voor een smartphone, maar ik was zo een beetje de topics hier aan het lezen en nu ben ik toch wel wat in paniek.
In de mail staat dat ze mij binnen de 3 werkdagen gaan contacteren voor een leverdatum.
Klopt dit? Want als ik het hier zo een beetje lees zijn er veel die echt al lang op hun bestelling wachten?

Is gewoon een vraagje voor wat geruststelling :)

Alvast bedankt!

6 reacties

Goede Middag,

Ik heb gisteren naar maar een bestelling geplaatst in de E-shop voor een smartphone, maar ik was zo een beetje de topics hier aan het lezen en nu ben ik toch wel wat in paniek.
In de mail staat dat ze mij binnen de 3 werkdagen gaan contacteren voor een leverdatum.
Klopt dit? Want als ik het hier zo een beetje lees zijn er veel die echt al lang op hun bestelling wachten?

Is gewoon een vraagje voor wat geruststelling aangezien ik toch veel klachten lees.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +3
Dag DebbieJacobs,

Je mag steeds je klantgegevens en referentie van de bestelling doorsturen via een privébericht. Dan kijk ik dit graag voor je na.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
Geachte,

Mijn vriendin is toe aan een nieuwe iPhone. Ik profiteer van de gelegenheid om mijn My Premium Proximus bonus punten in te ruilen voor een 200 EUR voucher. Dit op zich was al geen sinecure; via de app, "wegens technische redenen niet mogelijk, probeert u het later". Via de site, dito: "Wegens technische ..." Uiteindelijk na een half uur of wat van mijn leven verloren, waren de punten verzilverd. Next:
Ik shop voor een minder recent model iPhone, nl. 5S. "Tijdelijk onbeschikbaar" Kijk even naar 2de mogelijkheden; 6 in verschillende maten en kleuren, "Tijdelijk onbeschikbaar". De meeste van de middenklasse modellen het zelfde liedje.
Even over de haag bij concurenten Tnet, Mstar, Bol, meeste modellen netjes in voorraad en zo niet een toets "hou me op de hoogte".
Ik probeer het over een andere boeg en neem telefonisch contact via de 0800 lijn en mobiele klantendienst contactnummer. Beide nummers tijdelijk buiten gebruik. We schrijven woensdag 22 maart omstreeks 14h.
Na verscheidene pogingen, geef ik het op een zoek ik de klachtendienst. Directe verwijzing op de site, onvindbaar. Na 10 minuten chipoteren via de "contact" link, "ik heb een technische vraag" vinden we "Een klacht indienen".

Het uiteindelijk tot stand gekomen gesprek met een kip zonder hoofd op de klantendienst leid tot meer ergernis gezien de on-informatie die mij in het oor werd geblazen. "Hangt af van de leverancier", "Willen geen indicatie van leveringstermijn stellen om eventueel nog meer frustratie te wekken zouden we er andermaal niet in slagen op tijd te leveren" en waarom kan een Bol.com het ding dan wel in voorraad hebben?; "Ah m'neer, die doen alleen aan verkoop in electronica". Nice! Dit is een beursgenoteerd bedrijf en moet een parel aan de Belgische bedrijfskroon vertegenwoordigen.
Reputatie 7
Badge +4
Beste, het spijt ons te vernemen dat u het gewenste toestel niet online kan bestellen omdat de voorraad niet beschikbaar is. Helaas hebben we hier zelf geen zicht op voor verdere aanvulling of dergelijke hiervan. Het enige wat ik voor u kan doen is u doorverwijzen naar een verkooppunt in de hoop dat deze wel het gevraagde toestel op voorraad heeft. Helaas hebben we ook hier geen stockoverzicht van. Mvg, Freya
- - -
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, helaas, kunnen wij dit niet nakijken. Ik raad u aan om rechtstreeks onze koerierdienst, Dynalogic, te contacteren hiervoor. U kan hen contacteren via:

http://www.dynalogic.eu/nl/contact-1/complimenten-en-klachten

Groeten, Aw

Reageer