Beantwoord

Beetje spijt

  • 13 December 2017
  • 3 reacties
  • 421 Bekeken

Ik heb een abb met iPhone 7 gekocht en moet 24 maanden elke maand 35 euro betalen. Ik ben super tevreden van Proximus maar niet van de iPhone 7. Ik heb spijt dat ik geen iphone 7 plus heb gekocht. Nu vraag ik me af hoe ik dit kan oplossen. De gsm in één keer betalen en een nieuwe iPhone 7plus kopen?
icon

Beste antwoord door Martin 13 December 2017, 23:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
Je hebt al een gsm-abonnement bij Proximus? Ook jij kunt een abonnement kiezen met smartphone.
Opgelet! Als je al van een smartphone+abonnement-aanbieding geniet op je huidig Proximus gsm-nummer, kun je niet intekenen op een nieuwe smartphone+abonnement-aanbieding op dat gsm-nummer

maar zoals je zegt kun je onderstaande werkwijze proberen

huidig contract stopzetten (en restwaarde betalen)
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-met-toestel-stopzetten.html
en een nieuw contract aangaan
misschien best via een Px center doen (om direct met een nieuwe IPhone buiten te wandelen)
Ter info:
bij een abonnement met een toestel als koppelverkoop (normaal looptijd abonnement van 24 maand) heb ik hier toch al gelezen op het forum, dat als je binnen de eerste 6 maanden wilt stopzetten, dat je ook een opzegvergoeding moet betalen voor de maanden dat je niet volledig aan abonnement betaalt hebt binnen die periode van 6 maand ?
Eigenlijk zou ik dan de huidige iphone aan mijn partner schenken en dan zou ik zelf een nieuwe iphone plus kopen.
Mag dit als de iphone gewoon verder betaald wordt?

Reageer